Windows Virtual XP

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo,
Ik wil op mijn PC waar nu Windows 7 Prof.ed. op staat virtual XP installeren, omdat ik nog een paar programma's heb, die alleen onder XP draaien.
Maar het lukt niet.
Hoe moet ik dat verder doen?
Groet,
Martin\

hier is de download site voor de extra software die nodig is: http://www.microsoft.com/windows/vi...true&system=8&lang=28&buttonClicked=winXpMode

en hier is de instructie:
Install volgorde:

1- Windows XP-mode

2- Windows Virtual PC (KB958559-...msu)

3- Windows XP mode update (KB977206-...msu)

Once you have installed Windows XP Mode, click the Windows 7 Start button , then select All Programs > Windows Virtual PC > Windows XP Mode to begin setup. For information on how to set up Windows Virtual PC and Windows XP Mode, check out "Running Windows XP Mode with Windows Virtual PC" on the Support and Videos page.

Bij gewenste download zie ik alleen maar x64 en x86.
Mijn W7 is x32. Ik had al geprobeerd om het zo te doen, maar ik krijg Windows XP virtual niet onder programma's te zien!
Martin

Als ik de XP mode download en installeer dan krijg ik een mededeling, dat de update niet geschikt is voor de PC!

Het is me gelukt om Windows XP Virtual op mijn PC e krijgen.
Ik heb nu het blauwe XP scherm, maar hoe kan ik nu een programma onder XP in stalleren?

Onder Windows XP mode zie ik niet het programma wat ik heb geinstalleerd.
Dat programma (setup) is geinstalleerd onder C:/pgram files.
Ik weet nou niet meer wat ik moet doen?
Gaarne jullie hulp!
Groet,
Martin

Als de vituele XP machine wordt gestart start XP in een eigen window binnen win7. In dat xp-window moeten dan alle windows xp zaken gedaan/geinstaleerd worden. Programma's die onder win7 zijn geinstalleerd zijn niet te zien en ook niet te gebruiken in XP mode.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan