Hallo,
Ik ben nieuw op deze site dus ik hoop dat ik het goed doe en mijn vraag in de juiste forum heb geplaatst. Ik heb onlangs mijn computer helemaal opnieuw geinstalleerd omdat ik mijn pinnacle ultimate 12 niet goed geinstalleerd kreeg. Nu heb ik deze goed geinstalleerd gekregen en mijn vista weerd draaiende gekregen maar zit nu met het volgende probleem.
Ik ben bang dat ik nog iets moet installeren
, voorheen stond rechtsonder in de balk ook altijd een ATI teken. Deze staat er nu niet meer. Nu ik pinnacle 12 goed heb geinstalleerd en de update heb kunnen uitvoeren begon mijn windows installer weer, deze deed het niet meer. Dit probleem heb ik met een hotfix verholpen. Als ik nu pinnacle open krijg ik de mededeling dat ik de check 3d server moet uitvoeren omdat die iets mist. Dit heb ik gedaan en daar komt het volgende uit;
Graphics card; DX7SW Render
Graphics Driver; DX7SW 0.0.0.0
Driver qualification; Unknown vendor/HW
Helaas heb ik niet zoveel verstand van computers en ben ik er naar horen zeggen vanuit gegaan dat windows vista alle drivers zelf opzoekt en installeerd. Toch heb ik het idee dat ik een driver nog niet heb geinstalleerd en dat dit het probleem veroorzaakt. Zou iemand mij kunnen uitleggen wat er hierboven bedoeld wordt en hoe ik dit kan verhelpen?
Alvast bedankt!
Ik ben nieuw op deze site dus ik hoop dat ik het goed doe en mijn vraag in de juiste forum heb geplaatst. Ik heb onlangs mijn computer helemaal opnieuw geinstalleerd omdat ik mijn pinnacle ultimate 12 niet goed geinstalleerd kreeg. Nu heb ik deze goed geinstalleerd gekregen en mijn vista weerd draaiende gekregen maar zit nu met het volgende probleem.
Ik ben bang dat ik nog iets moet installeren

Graphics card; DX7SW Render
Graphics Driver; DX7SW 0.0.0.0
Driver qualification; Unknown vendor/HW
Helaas heb ik niet zoveel verstand van computers en ben ik er naar horen zeggen vanuit gegaan dat windows vista alle drivers zelf opzoekt en installeerd. Toch heb ik het idee dat ik een driver nog niet heb geinstalleerd en dat dit het probleem veroorzaakt. Zou iemand mij kunnen uitleggen wat er hierboven bedoeld wordt en hoe ik dit kan verhelpen?