windows vista afgesloten tijdens de updates

Status
Niet open voor verdere reacties.

nitwit89

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2010
Berichten
6
Help!
Ben er nu al enkele maanden mee bezig en heb mijn pc dringend nodig voor mijn studie.:confused:
Mijn computer is afgesloten terwijl hij nog bezig was met updates.
Vanaf dat moment alleen maar problemen gehad met de pc.
Ik heb ondertussen al vanalles geprobeerd: schijfopruiming, enkele programma's verwijderd waar fouten in zouden kunnen zitten, command check disk uitgevoerd, cc-cleaner toegepast en ga zo maar door.
Hij doet het nu uiteindelijk weer, alleen een groot nadeel is dat wat je normaal gesproken in een minuut op een pc kan doen, nu enkele uren nodig heeft.
Heeft iemand nog tips wat ik er nog meer aan kan doen?
Helaas heb ik geen back-up gemaakt of herstelpunt.

Zou heel blij zijn als dit na al die tijd opgelost zou kunnen worden.:)
 
Welkom op Helpmij.nl:)

Als je al maanden bezig bent, waarom niet een herinstallatie?
 
waarom geen herinstallatie?

Voor een herinstallatie heb ik windows vista op cd nodig dacht ik?
Die heb ik dus niet, de vista die er op zit kreeg ik erbij toen ik de computer kocht.:(
 
Welk merk en type pc is het. Veelal heb je een recovery mogelijkheid, die op een verborgen partitie staat.
 
staat trouwens wel een vista sticker op de zijkant van mijn pc met codes, weet niet of ik daar iets aan heb..:shocked:
 
Als het goed is staat tussen je programma's"Acer Empowering Technology" en heb je ooit een recovery aangemaakt.

Click on "Start" at your desktop screen, then "All Programs." Select "Acer Empowering Technology."

Click the "Acer eRecovery Management" icon.

Enter in a previously selected password to initiate the eRecovery Management program, or input a new recovery password, when prompted.

Select the "Restore" icon after the eRecovery Management program loads.

Click on the "Restore System to Factory Default" link to begin the recovery process. Your desktop will restart before continuing the process.

Wait while the system is recovered to its factory default settings. Follow the screen prompts to complete the restoration


Read more: How to Recover Acer Aspire M1640 in Windows | eHow.com http://www.ehow.com/how_6858785_recover-acer-aspire-m1640-windows.html#ixzz0zVi5K6v6
 
Heel erg bedankt!
Probleem opgelost:D
Top forum, kreeg supersnel een reactie en heb het probleem erg snel verholpen terwijl ik er maanden mee bezig was!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan