Windows Vista bestand mogelijk onveilig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbert1978

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Als ik een gecomprimeerde map, waar een exe bestand instaat wil uitpakken in vista, krijg ik een melding dat dat Windows heeft gedetecteerd dat het bestand mogelijk onveilig is. Om uw computer beter te beveiligen is toegang tot dit bestand geblokkeerd.

Hoe los ik dit ook alweer op? Heb het een tijdje terug ook meegamaakt maar net het weekend Vista opnieuw geinstalleerd.

Om welk bestand het gaat doet niet er zake, Het is een gewoon veilig bestand, maar het is een of andere beveiligings instelling in Vista maar weet even niet meer waar ik dat kon instellen

config centrum ,beveiligingscentrum, gebruikers accountbeheer uitschakelen

Dit kwam me bekend voor. Je moet echter niet bij beveiligingscentrum zijn maar bij Gebruikers in Configscherm

Echter, heb dit dus uitgeschakeld maar het werkt nog niet, dus volgens mij was het dit toch niet

Ik heb zelf geen Vista meer, maar staat er bij start niet een knopje 'help en ondersteuning' o.i.d? Typ daar dan eens wat keywords in als: "onveilig bestand", "bestand geblokkeerd", etc... daar staat waarschijnlijk wel wat je moet doen om het uit te zetten.

Heb je al geprobeerd om het bestand te openen met de optie: "run as administrator" (Rechts op het bestand klikken > run as administrator).

deze computer openen,rechts klik op C (vista) eigenschappen, beveiliging.
daar de rechten aanpassen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan