Windows Vista Blauwe schermm!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

kloman

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2008
Berichten
5
ik heb een Hp pavillion dv6000 laptop laatst ging ik systeemherstel doen om mn laptop naar paar dagen terug te zetten. maar dat duurde erg lang dus ik zette hem uit en deed weer aan en er kwam ineens een blauwe scherm:(. ik heb al een recovery cd geprobeerd maar dat helpt niet.
 
wanneer krijg je dat blauwe scherm? als je hem opstart of wat
 
ik start hem op en dan komt er loading files normaal kwam dat nooit maar dat laad dan in een witte balk en dan komt het normale microsoft corporation laad balk tijdens dat springt die naar een blauw scherm.
 
ik start hem op en dan komt er loading files normaal kwam dat nooit maar dat laad dan in een witte balk en dan komt het normale microsoft corporation laad balk tijdens dat springt die naar een blauw scherm.

is het een effen blauw scherm of is er ook tekst aanwezig?
zoja, vermeld deze dan eens aub hier;)
 
ja er staat ook tekst in het engels dat ik hem op nieuw moet starten in de veilige modus met F8 maar dat lukt zowiezo niet ik weet ook niet waarom. en er staat dat ik bios moet uitzetten maar ik weet niet wat daarme bedoeld wordt..:(
 
kan je misschien eens de volledige tekst hier vermelden?

eventueel een fototje van nemen of iets dergelijks en dan hier plaatsen aub :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan