Windows Vista Bootscreen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DarrellDD

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2010
Hallo Helpmij Helpers;

Is het mogelijk Het Vista bootscreen bij windows 7 aan te zetten? :P
Want als ik op me pc WINDOWS Herstel aan zet zie ik die...
en ook als de windows 7 setup opstart. Dus het lijkt me wel logisch dat het kan maar hoe?

Alvast heel erg bedankt, DarrellDD

Zou je het iets beter uit willen leggen? Want ik snap het volgende: je wil een vista bootscreen bij w7, want die zie je ook bij systeemherstel en als je w7 opstart. Wat is dus nou je vraag? En waarom zou je het willen doen????

Nou Kijk,

Als je de Windows 7 installatie vanuit de bios opstart krijg je eerst de tekst "Windows Starten..." te zien toch?
Daarna zie je de Windows Vista bootscreen... (Volg je het nog?)

Als ik een Blue screen krijg en mijn computer start opnieuw op dan krijg je een selectie van de volgende opties
● Opstart Herstel Starten
● Windows Starten
Als ik de optie Opstart Herstel doe gebeurd het zelfde bij de installatie maar dan zonder de CD/DVD
Dus het staat in Windows... Hoe moet ik dit activeren???

Duidelijk genoeg? Alvast heel erg bedankt, DarrellDD!

als hij het doet, dan hoef je hem toch niet te activeren? (kan geloof ik ook met f8)

Jaaa marre ik wil die activeren als ik Windows normaal start dan zie ik de normale van Windows 7

. Boot into Windows 7 and click on "Start button -> All Programs -> Accessories". Now right-click on "Command Prompt" and select "Run As Administrator". If you are prompted to enter password, enter the password and continue. You can also open Command Prompt in Administrator mode by typing "cmd" in Startmenu Search box and press "Ctrl+Shift+Enter".

2. Now provide following command:

bcdedit /set {current} locale en-US

The above command is for English version of Windows, if you are using some other language version, then change "en-US" to your own locale.

3. Exit Command Prompt and restart your system. Now the new animated Windows 7 boot screen should be back in action.

NOTE: If the above method doesn't work for you, provide following command again using Command Prompt:

bcdboot %WinDir% /l en-US

Dan krijg ik de nieuwe van Windows 7 en ik wil die van Vista...

PS: MSconfig en dan zonder Gebruikers interface starten (zodat hij die van vista weergeeft) werkt niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan