windows vista desktop

Status
Niet open voor verdere reacties.

sebastiaan96

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2011
hallo allemaal

ik heb een probleempje met mijn computer,als ik ergens op wil drukken zoals de start knop komt er een laad rondje en die houdt niet op met laden en mijn desktop "bevriest" omdat ik niks meer kan aanklikken ik krijg ook geen error bericht ofzoiets

hoe zou je dit kunnen verhelpen?

Kun je in taakbeheer wel komen?
via rechtermuis op taakbalk,taakbeheer starten?
maak eens een screentje van de processen of kijk eens of daar veel verbruik is en wat voor een proces dat is.

Hoi,
welkom op Helpmij
dit lijkt op een hardwareprobleem, kun je de kast eens openmaken en kijken wat er aan de hand is? Hoe oud is je pc? Kun je wat specs doorgeven (merk/type enz.) ?
Heb ik iets verkeerd begrepen? Hij start dus nog wel op? Je bedoelt de starknop op je buroblad? Dan ben ik op 't verkeerde been gezet. :D
Update: begin anders eens met een systeemherstelpunt terug te zetten en kijk of dat je probleem mss oplost.

Laatst bewerkt:
ik heb systeemherstelpunt al geprobeerd en het werkte niet
het is een packard bell uit 2008 de processor is een intel celeron dual core e4100
er staat windows vista basic op 2 gb werkgeheugen
en het is niet alleen de startknop maar gewoon elk icoontje

en maikel9 nee ik kan niet in taakbeheer komen

Hoi,
probeer in de veilige modus te starten (meestal F8 trommelen tijdens de boot maar bij PB kan dat een andere toets zijn) en vink, behalve je beveiliginssoftware, alles uit onder msconfig als dat mogelijk is. Herstart je pc en kijk wat er gebeurt.

ik heb gedaan wat je zei in veilige modus maar nu duurt het heel lang voordat de computer is opgestart ik wachtte de hele tijd maar dat laadbalkje ging maar door
edit:het is nu gelukt maar is het nu ook klaar als alle programma's zijn stop gezet

en als het klaar is heb ik nog een vraag hoe gooi ik alles van mijn pc af zodat ik mijn pc kan verkopen

Laatst bewerkt:
Gaat het nu beter of is er niks veranderd? Want als je hem wilt verkopen moet hij natuurlijk wel een beetje in orde zijn. Een pc die blijft vasthangen koopt niemand.

het gaat veel beter nu dus ik hoef nu niks meer te doen
maar hoe gooi ik alles eraf zodat ie klaar is voor verkoop

Als je ook je besturingssysteem eraf wilt kun je KillDisk gebruiken vanaf bootable cd. dan wordt je hele schijf gewist e/o een aantal malen overschreven. Wil je het OS behouden is het een ietsjes ander verhaal om privebestanden apart te verwijderen.
Programma's kun je gewoon verwijderen via "programma's en onderdelen". De belangrijkste info is opgeslagen onder je eigen account (documents en settings).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan