Windows Vista - email

Status
Niet open voor verdere reacties.

basdvl

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 feb 2008
Berichten
1
Kan plotsklaps niet meer mijn "map verwijderde items" leegmaken.Wien weet de oplossing?
 
Hi,

Ik heb juist hetzelfde probleem vanaf deze nacht. Kon deze map niet meer leegmaken. 'k Heb toen met systeemherstel teruggezet naar 12 februari en het probleem was opgelost. Ik denk dat het iets kan te maken hebben met de laatste windowsupdates waar je eerst de computer eens moest heropstarten. Nu kan ik de emails in de map "verwijderd" definitief verwijderen behalve drie e-mails die er in zaten waar ik steeds de vermelding krijg dat er een onbekende fout is opgetreden. Deze kan ik niet verwijderen. Mocht iemand een oplossing hebben, ik volg dit topic op de voet.....:).

mvg,
Geert
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nu opgestart in de veilige modus en deze map (verwijderde e-mails) proberen leeg te maken maar dit lukt niet. Ik kan wel de emails één voor één definitief verwijderen maar dezelfde drie e-mails geven telkens de foutmelding Onbekende fout....
mvg,
Geert
 
Dit probleem is opgelost doordat ik bij extra de mogelijkheid aangevinkt heb om deze map automatisch te ledigen telkens ik windows mail afsluit.
Hopelijk lukt het op deze manier ook voor de TS.

mvg,
Geert:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan