Windows Vista en activatie probleem ,

• Onderwerp starter Onderwerp starter cort
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cort

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2002
Hallo,

Heb sinds begin dit jaar een originele Vista Ultimate Oem versie aangeschaft,en alles werkte perfect tot mijn pc het begaf.Moerderbord was kapot.
Nu heb ik een nieuwe PC samengesteld en zodus ook allemaal andere onderdelen.Me, moet met de tijd meegaan.
Sata-schijven,nieuwe grafische kaart 3 GB geheugen enz ..

Kan ik hiermee mijn Vista terug installeren en activeren ?

je zult vista opnieuw moeten installeren en activeren....en dat kan gerust hoor.
geeft geen probleem.

Aangezien ik gelezen heb dat je een oem-versie maar op een PC kan installeren en activeren.Dit is een heel andere uitrusting.
Gaat dit ook ?

ja hoor gaat gewoon werken......

Ik heb Vista waarschijnlijk al om en bij de 10 keer geinstalleerd, en ook op een nieuwe harde schijf nieuw moederbord nieuwe grafische kaart enz. en dat allemaal door problemen met de hardware (bleek uiteindelijk het moederbord te zijn) maar de laatste keren moest ik wel vista telefoonisch activeren, mu heb ik true image geinstalleerd, (ben het een beetje beu dat voortdurend herinstalleren) en nu zet ik gewoon de image terug, en alles is weer zoals het was, ook de activatie, alleen vond ik XP veel beter beetje spijt dat ik voor Vista gekozen heb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan