Windows Vista en HP Deskjet 3820, kan niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beukies

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 mei 2007
Ben nu toch al een tijdje aan het zoeken naar een oplossing om mijn HP Deskjet te laten werken op Vista Business. Het lukt me maar niet. Ik las op de site dat ik een ondersteunende driver moet installeren van de HP Deskjet 970cse, maar wat ik ook zoek op de site van HP. Die bewuste driver kan ik niet vinden....
Het gekke is, de printer is geinstalleerd. Het icoontje verschijnt onderin, maar als ik een printopdracht geef dan doet hij gewoon niets.:confused:

Iemand ervaring hiermee?

Linda

Ben nu toch al een tijdje aan het zoeken naar een oplossing om mijn HP Deskjet te laten werken op Vista Business. Het lukt me maar niet. Ik las op de site dat ik een ondersteunende driver moet installeren van de HP Deskjet 970cse, maar wat ik ook zoek op de site van HP. Die bewuste driver kan ik niet vinden....
Het gekke is, de printer is geinstalleerd. Het icoontje verschijnt onderin, maar als ik een printopdracht geef dan doet hij gewoon niets.:confused:

Iemand ervaring hiermee?

Linda

Je hoeft die driver niet te zoeken op de site van HP.
Je moet de standaard Windos driver gebruiken.
Open apparaatbeheer en rechtsklik op de printer(kan zijn dat hij staat tussen overige apparaten), en kies voor stuurprogramma bijwerken. Kies dan "Op mijn computer naar stuurprogramma's zoeken"
Dan kies je voor "Ik wil kiezen uit een lijst met......................"
Nu selecteer je eerts in het linker rijtje HP, om vervolgens in het rechter rijtje de 970 te slecteren.
De rest wijst zich vanzelf uit.

Mvg Patrick

Dankje wel Patrick!

Goh ik voel me zo blond! Ik heb een Engelstalige versie van Windows Vista (woon Down Under) en kan niet zo snel vinden wat je bedoelt. Ik ben gekomen in Device Manager en daar kan ik zoeken op drivers op de computers, maar dan nog gebeurt er niets. Inmiddels gekozen voor de andere versie, zoeken voor updates online...
Met als antwoordt:

The best driver software for your computer is already installed.
Windows has determined the driver software for your device is up to date.

ECP Printer Port

:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan