Windows Vista engelstalig

Status
Niet open voor verdere reacties.

snarfvz

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
298
Hallo,

Ik heb gisteren een nieuwe laptop gekocht (Acer Aspire 5920G) met windows Vista, maar hij is in het engels, is zoiets om te zetten naar nederlands, ik had iets gelezen over MUI en LIP maar kan het niet vinden via Windows update

Wie weet raad.

De laptop heb ik bij de Office centre gekocht, dus dan zou je wel een nederlandstalige versie verwachten

alvast bedankt
 
Hoi,

Zou even terug naar de winkel gaan waarom gaan proberen lukt het niet is je probleem nog groter
 
Als het hetzelfde gaat als bij HP dien je tijdens het installeren een keuze te maken voor een taal en die is achteraf niet te wijzigen.

Wie heeft de notebook geinstalleerd?
 
Als het hetzelfde gaat als bij HP dien je tijdens het installeren een keuze te maken voor een taal en die is achteraf niet te wijzigen.

Wie heeft de notebook geinstalleerd?

De pc was een showroommodel bij de Office Centre, thuis aangekomen heb ik Alt+F10 om de pc terug te zetten naar fabrieksinstellingen, tijdens dit werd er gevraagd om een taal te selecteren, hier heb ik nederlands geselecteerd, maar toch komt die in het engels, denk dat ik morgen maar even terug moet naar de Office centre, of even contact leggen met acer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan