windows vista error !!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter fery
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

fery

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2009
hallo.

jongens ik heb windows vista en er zaten paar programmas op geinstaleerd zoals. nero 9!
ze doen het allemaal niet en ik wil nero verwijderen, maar ik krijg steeds 1 waarschuwing van windows.. ALS U HET BESTAND VERWIJDERT IS HET MOGELIJK DAT SOMMIGE PROGRAMMAS NIER MEER WERKEN!
klopt dat of is het maar een simple waarschuwing??
bedanktxxx:D

Heb je een nieuwe pc gekocht waarop de diverse programma's zaten dan zou ik teruggaan naar de leverancier met beroep op garantie.
Normaal gesproken moet je programma's veilig kunnen verwijderen door het bijbehorende uninstalprogramma of via configuratiescherm -programma - verwijderen.
Let wel als je het programma niet op cd/dvd hebt of op een eventuele recovery partitie ben je het wel kwijt en kun je het dus ook niet meer gebruiken.

ja maar ik kan mijn word en exel ook nie gebruiken ! want hij vraagt de prodoct code en die typ ik in,, maar hij geeft aan dat hij fout is snap het niet ! :D
ik heb alleen 1 recovery cd is dat genoeg om windows opnieuw te installeren ?? :)

dat is waarschijnlijk genoeg, maar als het dan niet werkt heb je natuurlijk nog de garantie ;)

MVG,

Jobbes

ja maar ik kan mijn word en exel ook nie gebruiken ! want hij vraagt de prodoct code en die typ ik in,, maar hij geeft aan dat hij fout is snap het niet ! :D
ik heb alleen 1 recovery cd is dat genoeg om windows opnieuw te installeren ?? :)

Dit lijkt me toch typisch garantie. Dus niet klooien meteen naar de winkel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan