Windows Vista Geluidskaart Probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

rhiven

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 nov 2008
Berichten
4
Hallo.

Ik heb een MSI Laptop GX620.
Hierop staat Windows Vista Home Premium.

Onlangs heb ik een update gekregen (ik geloof van Vista 2) en geïnstalleerd.
Kort daarna kreeg ik een melding van Windows Media Player;
Er is een probleem opgetreden tijdens het afspelen van het bestand. Klik op Help op het web voor extra assistentie.

Dit had ik nog nooit gehad en was verbaasd.

Toen ik daarna skype opstarte en iemand probeerde te bellen kreeg ik een andere melding;
Er is een probleem met de geluidskaart in uw computer. Probeer een USB headset aan te sluiten voor dit gesprek.

Ik heb geen iedee wat er aan de had is en wil graag een oplossing weten.
ik heb de update al gecontroleerd maar ik was helemaal Up-To-Date.

Met Vriendelijke Groet. Thomas
 
Laatst bewerkt:
Ga naar apparaatbeheer en verwijder het audiodevice. Start de laptop daarna opnieuw op.
 
Werkt dat echt? en hoe kom ik daarbij?
ik ben niet heel erg goed met computers.

greetsz Thomas
 
Configuratiescherm, systeem, apparaatbeheer, besturing voor geluid en spelletjes. Rechtse muisklik op het geluidsapparaat en kies daar voor "installatie ongedaan maken".
Of het gaat werken kan ik niet garanderen, maar slechter dan nu wordt het zeker niet.
 
Laatst bewerkt:
Slechter dan nu kan het wel worden want ik kan wel gewoon nog filmpjes op youtube kijken enzo. op skype geeft hij wel 19/20 keer die waarschuwing maar 1/20 lukt het wel gewoon.

dus moet ik het risoco nemen?
greetsz Thomas
 
Dat is wel heel erg kort door de bocht en klopt niet erg....

Hallo,
Ik heb het soortgelijke probleem gehad en ik heb het zo verholpen we zullen het wel zien als hij het gedownload heeft of het nou niet of wel werkt anders zal hij de andere tips moeten gebruiken.

Groeten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan