Windows Vista Home Basic niet legitiem meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

aalalex

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2010
Berichten
39
Hallo Allemaal!

Voor het eerst in mijn leven heb ik eens een legale Windows aangeschaft (samen met een pc) . Het is windows Vista Home Basic (OEM). Ik start de pc een paar dagen geleden op en er staat windows vista is niet legitiem! Nu activeren of later, ik kies later en dan kan ik gewoon op de pc werken. Toch denk ik dat op een gegeven moment ik er wel problemen mee krijg.

Heeft iemand hier een oplossing voor?:(
 
Je kunt 'm dan toch gewoon activeren? Pas als je licentie geactiveerd is, is die melding weg. En je kunt alleen activeren met een legale versie. Maar aangezien je die hebt, zal dat dus geen probleem moeten zijn.
 
Dit probleem heb ik echter vaker meegemaakt met Microsoft ook met verschillende legale licenties van Windows XP. Microsoft geeft echter geen thuis...

Laatst nog een bijzonderheidje... Je koopt een No-CD Licentie waarbij je de CD later kan aanvragen... Echter kan je alleen binnen Nederland die CD niet aanvragen...

Men wil gewoon dat je met een illegale versie werkt lijkt het wel... de goede lijden in dit geval zeer onder de kwaden...
 
zelfde probleem

Ik heb nu precies het zelfde sinds gister, ik heb ook mijn pc gewoon bij een geregistreerde winkel gekocht, met Windows Vista, alleen home premium.
Ik moet ook mijn productkey invoeren, heb ik gister niet gedaan, nu net wel.
maar er staat nu onderin mijn bureaublad:

Windows Vista (TM)
Build 6002
Dit exemplaar van Windows is niet legitiem

Eerste probleem met Windows Vista (toch een beetje trots):p
 
Laat maar jongens ik heb het al opgelost:

Op de zijkant van je pc staat een productcode, die moet je invoeren en dan is alles weer ok.

bedankt voor alle hulp!
 
zou je de vraag nog even open kunnen laten, ik zit met het zelfde probleem, bij mij is het niet opgelost(ben nu op een andere laptop)
 
@Chris388,

Welkom op Helpmij.:)

Je kan beter even je vraag in een eigen topic stellen. Het is niet gewenst jou vraag bij iemand zijn / haar topic te plaatsen.
 
ik zie nu dat het het wel doet
ben ondertussen al thuis en geeft niet meer die melding lijkt me nu wel goed te zijn.
:thumb: toch bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan