Windows Vista Home Premium > Windows 7 Professional

Status
Niet open voor verdere reacties.

JWPaasse

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2010
Hallo,

Op dit moment heb ik op mijn laptop Windows Vista Home Premium staan, maar ik wil graag naar Windows 7 toe. Ik kan via school goedkoop een Windows 7 Professional Upgrade versie kopen, maar ik na wat zoeken zag ik dat dat wat problemen oplevert.

Mijn laptop kwam standaard met Windows Vista er al op en ik heb dus geen dvd om te verifiëren dat ik een legale versie heb (ik zag dat dit een vereiste was voor de upgrade). Bovendien zag ik dat je niet zomaar van Vista Home Premium naar 7 Professional kan gaan. Mijn vraag is nu of ik er überhaupt de Windows 7 Professional Upgrade op kan zetten en zo ja, hoe ga ik dit doen?

Ook las ik iets van clean install, maar begrijp hier niet zo veel van. Mits dit nodig is om mijn 'probleem' op te lossen, graag uitleg! :)

Groet,
Jan Willem

Als het goed is kun je een code vinden onderop je Laptop. Dat is de licentie code. Ik hoop dat dit is wat je zocht, anders kijken we wel.

Ah, kijk! Ik ga hem waarschijnlijk morgen aanschaffen en dan hoop ik dat het goed gaat :) Zo niet, tot morgen! :P

Groet,
Jan Willem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan