Windows vista home premium

Status
Niet open voor verdere reacties.

babyn0na

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 okt 2009
ik heb 6 maanden geleden een HP laptop gekocht, daar zat windows vista home premium op..
nu had ik wat problemen met de laptop gehad, HP heeft m opgehaald en gemaakt, daarna heeft een kennis ernaar gekeken omdat hij na een systeem recovery traag was geworden..

Hij heeft voor mij er Windows Vista Ultimate op gezet, maar nu geeft m'n laptop steeds aan dat Windows geactiveerd moet worden met een product key.. maar die heb ik niet!

Ik wil gewoon weer terug naar mijn Home Premium versie, aangezien hij daar ook mee geleverd is en op mijn laptop die sticker zit met de licensiecode om het te activeren..
kan iemand mij vertellen HOE ik dat misschien kan doen??

bij voorbaat heel veel dank!

Pak een Windows CD, boot ermee en al bij het begin voer je je eigen serial in, daarna installeer je verder.

Dat zou inderdaad een optie zijn, maar ik heb geen windows cd gekregen van HP of zelf aangeschaft...

Nee, dat hoeft ook niet, leen de DVD die die vriend ook heeft gebruikt. Voer alleen je eigen serial in bij de installatie en het komt goed.

dat is het m nou juist, die heeft hij ook niet..
naar mijn weten heeft hij er nu een illegale versie opgezet en ik wil daar z.s.m. weer vanaf..
is het niet mogelijk om vista home premium ergens te downloaden en dan alsnog mijn software key in te voeren?

Ja, dat is geen probleem,
Je kunt best ergens een vista-iso downloaden (ik weet net niet zeker of ik hier een link voor mag geven), en branden op dvd,
zolang je bij de installatie kiest voor Home Premium, en je eigen key intikt, is het prima

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan