windows vista home premium

Status
Niet open voor verdere reacties.

bert2222

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2009
ik heb een acer apire 7730z en daar heb ik een probleem mee hij was laatst helemaal gecrasht en daardoor was ik al mijn gegevens kwijt geraakt. nu heb ik het probleem dat ik windows vista home premium niet heb want hij was in de fabriek geinstaleerd en hoe kan ik daar aan komen? ik heb wel de product key.

Leen een installatiedvd van iemand.
Je hebt immers de key.

Je hebt een progje op je pc staan om recoveryDVD's te maken!
Zie je handleiding.
Ook kan je meestal terug naar de koopstatus vai een bepaalde F??? knop.

Maar lenen van iemand, is een mogelijkheid.

Leen een installatiedvd van iemand.
Je hebt immers de key.

Je hebt een progje op je pc staan om recoveryDVD's te maken!
Zie je handleiding.
Ook kan je meestal terug naar de koopstatus vai een bepaalde F??? knop.

Maar lenen van iemand, is een mogelijkheid.
hoe kon ik een recorery dvd maken als het van de een tot de andere niet meer deed en wat is de koopstatus via een bepaalde f knop?\
en ik ken zo niet iemand die windows vista heeft.

Een recovery is een van de eerste dingen die je moet maken, als je net een nieuwe laptop hebt ( als je hetzelf moet doen en niet bijgeleverd wordt).
Maar al te vaak ( blij met de neiuwe aanwinst) gaat er men aan de slag en wordt dat vergeten.

Tot het moment dat er troubles zijn.

Maar heb je wel een handleiding?
Dan kan je toch bij opstarten via een F? toets de recovery in gang zetten.
Die recovery staat dan op een verborgen partitie op je pc.

Is dat alles niet meer aanwezig rest een installateiDVD.
Als je niemand kent, die zo'n dvd heeft, dan rest het Internet (nieuwsgroepen, torrents etc. ).

Een recovery is een van de eerste dingen die je moet maken, als je net een nieuwe laptop hebt ( als je hetzelf moet doen en niet bijgeleverd wordt).
Maar al te vaak ( blij met de neiuwe aanwinst) gaat er men aan de slag en wordt dat vergeten.

Tot het moment dat er troubles zijn.

Maar heb je wel een handleiding?
Dan kan je toch bij opstarten via een F? toets de recovery in gang zetten.
Die recovery staat dan op een verborgen partitie op je pc.

Is dat alles niet meer aanwezig rest een installateiDVD.
Als je niemand kent, die zo'n dvd heeft, dan rest het Internet (nieuwsgroepen, torrents etc. ).
ja ik heb wel toen ik de pc kreeg een back up gemaakt maar... daar staat alleen de map windows in en ik zou niet weten hoe je hem daarop kan laten draaien:confused:

ik heb ook een aspire 7730-zg en daar moest je met het begin ook een recovery cd maken maar die werkte bij mij ook al niet dus je moet denk ik toch bij iemand windows vista lenen of ubuntu installeren

Laatst bewerkt:
Dan zal je uit moeten zoeken of deze laptop Win7 compatible is!
Succes verder!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan