Windows Vista installeren op andere pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joe8607

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2007
Hallo,

Ik heb Vista Home Premium (OEM) geinstalleerd op m'n laptop. Nu ga ik vd week een zelf samengestelde desktop kopen en wil Vista op m'n desktop zetten en van m'n laptop afhalen, om vervolgens gewoon weer XP op de laptop te zetten.

Mijn vraag: Kan dit? Kom ik dan niet in de problemen met registratie? Bv "u bent de dupe geworden van ......" Omdat Vista eerst op m'n laptop stond en nu op m'n desktop.

Gr. Joe

Sorry, heb het antwoord al gevonden:

U hebt Windows van een computer verwijderd en installeert Windows op een andere computer. Tijdens de installatie geeft u de productcode op die u bij uw exemplaar van Windows hebt ontvangen. Als de automatische activering mislukt, volgt u de aanwijzingen om Windows telefonisch te activeren. U moet uw exemplaar van Windows binnen 30 dagen activeren.

U hebt Windows van een computer verwijderd en installeert Windows op een andere computer. Tijdens de installatie geeft u de productcode op die u bij uw exemplaar van Windows hebt ontvangen. Als de automatische activering mislukt, volgt u de aanwijzingen om Windows telefonisch te activeren. U moet uw exemplaar van Windows binnen 30 dagen activeren.

Oké mooi, druk even onderaan op: vraag is opgelost

Oké mooi, druk even onderaan op: vraag is opgelost

EDIT: al gedaan zie ik ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan