Windows Vista laadt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Annegien56

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2011
Goedemorgen,
Mijn probleem is als volgt: Als ik mijn laptop opstart komt er wel het logo en beeld : Asus en daarna komt er in beeld:
Opstarten in veilige modus
Opstarten in normale modus
Opstarten met netwerk
Opstarten met opdracht prompt

Ik heb al gekozen voor alle 4 de opties maar het beeld komt niet verder dan alleen zwart met de aanwijspijl er in.

Ik heb al uitgevonden dat ik met F10 het volgende krijg te zien:

Windows opstartopties bewerken Microsoft windows Vista
pad:/windows\system32\winload.exe
Partitie 2
Vaste schijf 9764c29
[/noexecute=optin

Ik hoop dat u mij verder kan helpen.

Staat er nog belangrijke bestanden op je vista hardeschijf?

Set up bestanden en wat foto's. Moet ik de schijf leegmaken? Ik heb geen installatie cdrom want Vista stond er al op toen ik hem kocht

Sorry, ik ben nu bezig op een ouwe PC die echt ontzettend sloom is. Krijg msn niet open.
Inmiddels heb ik fixmbr en fixboot geprobeert maar lukt ook niet.

@Windowsfaq,

Misschien wordt het maar eens tijd, dat je een tijdje wat anders gaat doen. We komen steeds vreemde dingen van je tegen. Je wordt er op aangesproken en toch ga je door. Beschouw dit meteen maar als een Officiële waarschuwing met aanzegging ban, voor een dan nog te bepalen tijd. Deze blijft drie maanden geldig.

Intern probleempje voor jullie.
Wordt ik wel :rolleyes: verder geholpen?

ff off topic.
Over niet geholpen worden lijkt me niet, er zijn naast de gewaarschuwde gebruikers nog wel weet ik niet hoeveel andere gebruikers die wel behulpzaam zijn.

Je kan proberen met een geleende vista instal cd/dvd(wel dezelfde versie als de huidige instal) met systeem herstel je systeem terug zetten naar de laatste datum wanneer je deze problemen niet had.

Of je moet een herstel partitie hebben waarmee je je systeem weer kan terugzetten naar de fabrieksinstal.

Met een linux cdrom kan je evt. booten met linux en je foto's en belangrijke zaken veilig stellen op een stick.

Succes.

Dank je wel. Ik had het probleem gistermiddag opgelost. Heb een recovery uitgevoerd en inmiddels alles weer geïnstalleerd.

Graag gedaan, graag ff je vraag op de status opgelost zetten svp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan