Windows Vista maakt geen verbinding met internet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobinPro

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
Hallo allemaal,
Ik heb naast mijn Macbook een wat oudere computer die eerst Windows 7 draaide. Dit vond ik erg sloom, en daarom dacht ik dat het misschien beter was hem terug te zetten naar Windows Vista waar hij op draaide toen ik hem kocht. Dit heb ik gedaan, en alles loopt veel sneller, alleen als ik een Wifi netwerk wil selecteren zegt hij: 'Er kunnen geen netwerken worden gevonden'. Dat is raar, want ik heb toch echt een draadloos netwerk in huis. Nu vraag ik jullie om hulp hoe ik dit vervelende probleem kan oplossen.

Alvast bedankt,
Robin

je hebt opnieuw OS geinstalleerd
wel ALLE drivers geinstalleerd???

Laptop of desktop ???
enne vista dat sneller loopt dan 7 ??? :|

voor laptop:
Was ook een keer vergeten iets extra's te installeren en mijn wireless werkte ook niet.
Maar werken je functietoetsen? Kan je bijv: draadloze kaart aan en uit zetten dmv de knoppen?

Zo niet installeer de software.

Desktop?
Zou 't niet weten:S staat je draadloze kaart wel aan / geinstalleerd??

Ik heb een schijf geformatteerd en Vista er op geinstalleerd. Op een laptop, hij had maar 1 GB Ram, dus... En windows 7 had ik van de Pirate Bay. Ik vond dat te sloom lopen dus nam ik de legale disk en installeerde Vista. Alles werkt, behalve het internet. Als ik bij netwerkadapters kijk staat daar alleen LAN en Bluetooth verbinding. Ik ben 12 jaar, dus ik weet er voor de rest ook niet zoveel van :P

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de antwoorden, ik heb een LAN Driver geinstalleerd van een Utility-DVD en ik heb weer internet. :)
Heel erg bedankt!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan