windows vista niet legitiem

Status
Niet open voor verdere reacties.

coen254

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
Hoi!,
Ik heb een Packer Bell i media d3505 NL computer gekocht bij Scheer en Foppen.
alles werkt helemaal goed enzo tot ik na een tijdje (ongeveer 2 á 3 weken) het bericht krijg dat mijn versie van Windows Vista niet legitiem is :shocked:, terwijl ik hem gewoon ibj mij computer heb gekregen!
Dus ik ga naar de website van microsoft (na wat googelen, natuurlijk) en daar zie ik dat er een
COA stikker op mijn computer hoort te staan, en die is er niet!
Verder hoefde ik bij het instaleren van Vista ook geen productcode in te voeren!
HELP!
grtzzz,
coen

Laatst bewerkt:
Wat zou je er van vinden om morgen de telefoon eens te pakken en S&F te bellen, of nog beter, er even langs te gaan?

Daarnaast kan ik mij bijna niet voorstellen dat er geen rechthoekig stickertje op je pc zit met héél kleine lettertjes erop.

Laatst bewerkt:
langs gaan is geen optie (tot iets over 4 naar school, en zat. komt fam.) en denk je dat ze er iets aan kunnen doen?

Nee! Daar kan niemand (legaal) wat aan doen. Er moet bijna wel zo'n sticker op de kast zitten: linker zijwand, rechterzijwand of aan de achterzijde.
Bij mijn weten heb je niet onafgebroken les op school, maar ook wel eens een pauze. S&F bellen kost een paar minuten.
Geloof mij, niemand kan je met dit probleem helpen om een legitieme Windows te activeren, behalve S&F of jijzelf als je naar die sticker op zoek gaat.
In een enkel geval zit de sticker nog in de DVD doos waarin Windows zat, heb je die bekeken?

Laatst bewerkt:
Er zat geen CD bij, het installatieproces begon toen ik de computer opstartte, en bellen heb ik wel tijd voor, maar erlangs gaan niet, en voor die sticker heb ik overal gekeken, zelfs onderaan!

Bellen dus. Voor dit probleem bestaat geen (legale) oplossing en als ik je eerste bericht zo lees, dan is de machine nog splinternieuw, dus geen gedonder, S&F bellen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan