Windows vista of xp ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

quake4play

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2007
Hoi.

Betreft. windows vista gebruiken of xp

Ik ben van plan om windows vista te gaan gebruiken om spellen te spelen
of kan ik het beste bij xp blijven want ik wou vista ervaren hoe hij is
wat zijn de nadelen van viste heb hier niet veel ervaring mee,
ik hoor het wel fijne avond nog verder:thumb:

Groetjes Quake4play ;)

Ach, de 1 zegt dat het een goed OS is, de ander zegt van niet.

Ik vind het een prima besturinggsysteem, alleen soms nog wat problemen met dingen die nog niet vista supporten (printers/programma's/ bij mij zelfs internet..PCI kaartje, maar met nieuwere spellen zul je daar geen problemen mee hebben:p), maar voor de rest een prima systeem:thumb:

XP is ook een goede keus, blijft voorlopig nog wel bruikbaar (nieuwe spellen zoals Bioshock ondersteunen nog steeds XP.. vooral omdat nog lang niet iedereen Vista gebruikt)

Dus ja, de keus is aan jou.

Ik ga je even plagen en vertel je dat je het beste een DUALBOOT kan nemen. Is even werk maar ik neem aan dat je XP dus nog wel op een CD hebt dus hoef je alleen nog Vista aan te schaffen en deze op een aparte partitie te zetten. Zo zit je altijd goed. Ik heb zelf een DUALBOOT en ben er erg blij mee. Zeker wat betreft spellen die vaak niet op Vista draaien kan je dan gewoon op XP blijven spelen.

Laatst bewerkt:
Meningen blijven verschillen, maar ik ruil geen goed werkend systeem in voor een besturing wat nog niet helemaal klaar is om zonder problemen zomaar even op een PC te installeren. Tevens vind ik dit dan ook zonde van de schijfruimte om dit als Dual Boot te installeren.
Als ik al die mooie grafische dingen wil zien, start ik m'n Mac wel op die eigenlijk al die mooie dingen een paar jaar terug al aan boord had en ook nog bijzonder stabiel is en al jaren probleemloos werkt.
Hier kan Microsoft nog iets van leren ( of jatten )

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan