windows vista op mijn hardeschijf plakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gokhan1991

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2007
Berichten
337
hallo

Ik heb een sata 2 harde schijf van seagate 320 gb die is in tweeen gedeeld 1tje in 6 gb ik heb nouw een dvd van windows vista kan ik die daar niet opzetten als er iets met mijn pc gebeurt dan ik in de opstartscherm daarmee weer doet installeren?
 
En probeer het nog eens te vragen en nu met punten en komma;s.
En hoe wil je plakken......
de vraag is voor mij een beetje onduidelijk :eek:
 
Het komt erop neer dat hij zijn harde schijf in 2en heeft gedeeld;
1 partitie van 6 GB en 1 partitie van de overige 314 GB

hij wil weten dat als hij vista op de 1e partitie zet, en de andere crashed(waar dus niet vista op staat), dat hij dan weer gewoon kan opstarten via het opstartscherm


ofzo.
 
dat laatse verklaart heel veel....... ofzo
jij begrijpt het dus ook niet helemaal.
Als jouw uitleg correct is dan kan ik alleen maar zeggen.
nee dat wil niet.
 
Vista heeft 15 GB vrije schijf ruimte nodig, op de 6GB partitie gaat dat zo wie zo niet passen.

Even als algemene opmerking, want de vraag "als er iets met mijn pc gebeurt dan ik in de opstartscherm daarmee weer doet installeren?" snap ik ook niet echt.

N.b. heeft dit te maken met deze vraag: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=288782
Het lijkt er op dat je Vista al hebt geinstallerd, wat is nu je vraag/probeem?
 
Laatst bewerkt:
Denk dat er een restore partitie bedoeld wordt, maar duidelijk is het niet.
Alhoewel je met de Vista DVD alle reparaties kunt verichten die nodig zijn.
 
nee kijk ik wil dit doen.

dat ik misschien wel eens ooit mijn vista dvd kwijt zal raken wil ik het voor de zekerheid, op die ene partitie 'plakken' dus als me computer crashd dan. als ik me pc opstart gewoon op f10 drukt dat die dan opnieuw vista gaat installeren snappie:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan