windows vista opnieuw installeren empowering technology wachtwoord kwijt dringend

Status
Niet open voor verdere reacties.

mammasteph

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 sep 2011
Berichten
2
Hallo,

Een aantal jaren geleden heb ik een acer aspire 5715Z gekocht, die voorgeinstalleerd was, waarbij ik ook geen cdrom heb gekregen.

Nu wilde ik windows vista er opnieuw opzetten, maar wanneer ik alt f10 druk, om het terug te plaatsen naar de fabrieksinstellingen, wordt mij gevraagd om een acer empowering technologie wachtwoord in te voeren.

Deze heb ik nooit aangemaakt. Ik heb al een aantal forums gezien, waarbij als antwoord 6 x 0 invoeren werd geantwoord, of 4 x 0, of wachtwoord open laten, of het wachtwoord van mijn gebruikersnaam van vista te nemen, maar dit alles werkt niet.

Heeel graag zou ik willen weten of iemand mij hierbij kan helpen.
Aangezien ik geen verstand van computers heb, is het handig wanneer mij dat stap voor stap kan uitleggen.

Ik hoop dat iemand mij snel kan helpen, ik heb de laptop namelijk dringend weer nodig voor mijn werk!

Bedankt alvast !
Stephanie
 
Hallo Stephanie
Probeer deze is nooit geschoten is altijd mis.
1. Zet de computer uit.
2. Zet de computer weer aan en blijf goed opletten.
3. Zodra (dus niet voordat) het witte scherm tevoorschijn komt met
het groene Acer logo drukt je de Linker ALT en de F10
toets gelijktijdig in en laat je ze direct weer los.
4. De herstelmethode van de verborgen partitie gaat nu laden.
5. Nadat het laden klaar is krijgt je een scherm waarin je 4 keuzes
onder elkaar ziet staan.
6. Kies hier voor de bovenste keuze, Systeem herstellen naar
standaard instellingen.
7. Lees de aanwijzingen die tevoorschijn komen aandachtig door en
bevestig je keuze door op Ok te klikken.
8. Het systeem gaat zich nu herinstalleren.

Groet Laat eens weten ben benieuwd.
 
ja dat bedoelde ik dus! Precies dat heb ik gedaan en dat gaat niet want dan wordt mij gevr. om dat wachtwoord zoals hierboven!
 
Oeps, Ik denk dan toch dat je contact op moet nemen met Acer. Het is vaak met aankopen zonder CD rom als men de algemene voorwaarden niet goed doorleest dat je dan op de lange termijn ergernis krijgt. Ik heb de PDF gelezen en bij aanschaf Moet je een wachtwoord instellen. Spijtig dat je dat toen niet gedaan hebt en nu blijkt dus dat je met de gebakken peren zit. Maar een beetje helpdesk moet je kunnen helpen. Never give up. Jammer dat mijn oplossing niet werkte. Misschien dat iemand een mooie truc kent.

groet.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan