Windows vista premium op 1 PC???

Status
Niet open voor verdere reacties.

macfreak

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2007
Hallo,

Ik heb me enkele dagen geleden windows vista premium aangeschaft (legaal natuurlijk) maar ik heb enkele pc's thuis waar ik natuurlijk overal vista op heb geinstaleert.Maar heb horen zeggen dat normaalgezien dit niet mag,maar heb toch eerlijk gekocht en voor die prijs zou da wel mogen denk ik.Wat gebeurt er nu bijvoorbeeld als ik een volledige reset moet doen op een PC zal hij die DVD dan nie meer willen instaleren of wat gebeurt er precies?Ik hoop dat ik het recht had om op al men pc's te instaleren.Kan toch nie mogelijk zijn om die DVD drie maal aan te kopen :eek:

mvg

macfreak

Vista zelf, die werkt niet meer, als je binnen 30 dagen niet activeert.:evil:
En echt goeie kraakjes, zijn er nog niet, maar ben bezig.:p

Laat me dan iets weten als er een oplossing is want amai is duur graptje,ik ben zo eerlijk er zoveel voor te betalen want had het er voor over :o

mvg

macfreak

Vista zelf, die werkt niet meer, als je binnen 30 dagen niet activeert.:evil:
En echt goeie kraakjes, zijn er nog niet, maar ben bezig.:p

Dat wachten we dan wel effe een jaar of 5 af......Toch?

@Robert1978.......Beter wachten ....doe ik ook.

en als ik niet online kom met die andere pc's kan microsoft dat dan achter halen hoeveel keer ik mijn cd'tje gebruik??

mvg

macfreak

als wel of online gebruikt dan wordt gewoon de stekker er uit getrokken en niest werkt meer.

Hoi !

Zoals L.P. al zei, er is altijd een oplossing !

Just Google !

Greetz,

Harry.

Hallo,

kan iemand mij hierbij helpen dan want ik kom niet veel verder. :confused:

mvg

macfreak

Hoi !

Tja, je wilt geen mails ontvangen......

Greetz,

Harry.

Hallo,

Ik wist nie hoe ik dat moest in werking stellen dat iemand mij kan e-mailen maar bij deze is het gelukt denk ik en kan ik dus ook privé post ontvangen ;) .Alvast bedankt voor je hulp :thumb: .Kun je me nu verder helpen aub? :)

mvg

macfreak

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan