windows vista probleemen ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

baky007

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2008
Berichten
15
hallo allemaal
ik heb een vraagje. ik heb de laatste tijd probleemen met me computer. ik heb windows vista home, vaak als ik gebruik maak van me computer loopt het vast bijv ik kan nog wel gebruik maken maar sommige programmas lopen vast of ik heb firefox of een programma aan en ik doe het uit maar hij draait nog door in achtergrond en als ik me computer wil sluiten gaat dat niet dat gaat ten kosten van me computer. ik denk zelf dat het een systeem fout kan zijn maar heb geen idee om het weer goed te krijgen.
heeft iemand miss een idee?

alvast bedankt
 
Niet een heel duidelijk omschrijving van het probleem. :confused: Is je probleem dat je PC soms vastloopt?

En zo ja, wat heb je zelf al geprobeerd? (schijfcontrole, foutcontrole, viruscontrole, hardware-controle, spyware-controle, herinstallatie Vista enz)

En zijn de problemen ontstaan na een bepaalde actie (installatie van een programma, een update, installatie van nieuwe hardware, bezoek aan een site, openen van een bepaald bestand enz)
 
humm de probleem is dat gister zat ik op helpmij.nl en toen ik wou afsluiten zag ik dat sommige programmas al niet meer deden en het probleem is ontstaan na het installeeren van een bepaalde programma en ik heb foutcontrole al 2 keer uitgevoert maar niets en virus controlle echter van alles en nog wat maar ja ik vroeg me af of er miss een programma bestaat die kijkt of alle files goed zijn in begin had ik een fout dat temaken had met windows temp dus ja

thx voor de reactie
 
Probeer kortere zinnen te maken. Dat leest wat makkelijker!

Zeg je met "virus controlle echter van alles en nog wat" dat je virusscanner allerlei virussen vindt?
 
nee juist niet ik bedoel dat ik van alles heb geprobeert.
maar ik denk dat het miss met me TEMP files te maken heeft.
is dat te herstellen?
of denken jullie iets anders:confused:
 
humm ik weeet niet :eek:
en eerlijk , ik ben het best wel zat hij blijft de laatste tijd echt veel te snel vast zittten
weet je miss wat hier de reden voor kan zijn want ik weet het niet meer srry
 
Dat is toch niet onbelangrijk, want dat is hoogst waarschijnlijk de boosdoener.

Kun je niet terug met systeemherstel??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan