Windows Vista problemen met cd en dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

beatrix

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Goedenavond,
Ik heb sinds 3 dagen Vista, brrrr, veel zoekwerk om mijn weg te vinden.

Ik begrijp niets van het gebruik van de NTI cd en dvd-maker.
C's d (originele, gekopieerde, gegevens-cd) doen het niet.
Wat zou ik fout doen?
Heb ik iets geblokkeerd?
In het begin kon ik mijn data-dvd lezen, gaat ineens niet meer.

Kan iemand me uit de brand helpen?

Groeten, Beatrix

dvd spelen branden etc.

hallo bea,
ik zal je uit de brand helpen nl.
neem alstublieft nero versie 7.7.5.1 en geen andere ze zijn vaak zat niet compatible genoeg voor vista dat heb ik al na 1 mnd ondervonden.
3 keer een nieuwe pc gekregen omdat of dvd/cd speler niet werkte of in ieder geval wat fout kon gaan ,niet afspelen ed. ,nero neemt je tenminste serieus(onder versie 7 niet nemen want dat werkt niet ,heb hiervoor veel overhoop gehaald met het brandprogramma roxio ,maar nadat ik nero er ipv roxio heb opgezet geen problemen meer met incompatible programma's.
roxio is gewoon bagger want het kan gewoon niet vlekkeloos draaien op vista en misschien zijn er wel meer van dat soort programma's.heb mij 1 maand gestoord aan dat programma.
anderzijds kan je ook het eigen programma van vista nemen dat schijnt ook goed te gaan.
succes Sierras

Beste Sierras,
Nero kopen? Downloaden? Kan ik ook nog Easy Creator installeren?

Eigen programma Vista? Waar is dat?

Met de desk top naar de winkel gaan?

Ik weet niet wat ik moet doen ....

Is dit probleem de schuld van Vista?

Gr. Beatrix

dvd problemen

hallo bea,
als je een pc koopt met vista of wat dan ook kan je bij configuratiescherm zien wat voor brandprogramma erop draait.
nero kan je een trial (probeer versie) spelen alleen 2 programma's tegelijk (nero en bv easy cd creator samen is vloeken in de kerk)
via www.nero.com kan je laatste versie downloaden al zal die maar ong 30 dgn actief blijven-je kan dan wel testen of het werkt voordat je verdere stappen onderneemt.
wat betreft een eigen vista brandprogramma is even zoeken maar als je windows verkenner opent zie je bovenin een rood symbooltje-balletje waar als je met je muis er opgaat staan zie je "branden'' staan verder heb ik daar nog geen studie van gemaakt,maart dat moet je maar eens proberen hoever je komt.
wel eerst even kijken wat je echte programma nu bij software is vh configuratiescherm is .
En als het niet loopt/werkt moet je denk ik eerst eens terug naar de zaak waar je het kocht want je hebt toch garantie?
ik was al 3 keer terug geweest en ik krijg nu nero toegestuurd.maar daar heb ik wel een aantal keren heen en weer voor moeten rijden met de pc onder mijn arm,dus mag het nu wel eens!
succes,zorg wel voordat je nero installeert dat je je oude even verwijderd of uit schakelt via ms config via start. bij mij ging dat uitschakelen via ms config niet goed omdat het een hardnekkig probleem was met roxio-nu ligt het figuurlijk heerlijk in de prullenbak.

gr sierras

dvd probleem

dit is by the way zowel een software/brandprogramma als vista probleem.

gr sierras

Beetje bij beetje begin ik mijn weg te vinden in Vista.
Geen probleem meer meer met NTI cd/dvd maker.
Het is een kwestie van zoeken, proberen en dan denk je te snel, als iets niet gaat: o, dat is de schuld van Vista .....

Gr. Beatrix

programma dvd

hallo bea,

gelukkig voor je,dat probleem van mij was wel te wijten aan vista met software brander.
**** happens.

gr sierras

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan