Windows vista sidebar probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luchtmatras

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2006
Berichten
5
De volgende dingen komen van een ander forum helaas heb ik daar geen antwoord op gekregen

Hoi ! ik heb overlaatst een pak van 249 gadgets gedownload ergens alleenis het probleem dat ze nu allemaal in m'n sidebar staan , ik kan niks doen als ik ze wil verwijderen kan ik er 1 verwijderen en daarna loopt ie vast : kan muis en toetsenbord neit gebruiken en moet ik m'n laptop steeds opnieuw opstarten

is er een manier om ze makkelijk te verwijderen zonder last te krijgen van vastloopheid?
via actieve gadgets verwijderen heb ik juist hetzelfde probleem

Details
- De gadgets staan niet in de volgende maps
C:\Program Files\Windows Sidebar
C:\Program Files\Windows Sidebar\Gadgets


______-

Volgens mij heb je meer gadgets in je sidebar dan je computer aankan. Oplossing is denk ik om je gadgets te uninstalleren, en vervolgens weer installeren maar NIET de onnodige in de sidebar zetten.
dit poste iemand ook nog alleen hoe moet ik die gadgets dan unistlaleren?
 
ik zelf zou in de veilige modus opstarten (f8 tijdens het opstarten) en dan systeemherstel uitvoeren naar de datum voordat je die gadgets geinstalleerd hebt
 
via de sidebar zelf. Als je op de gadget op dat pluske klikt, kan je het verwijderen. Ik weet momenteel ook niet meteen een andere optie.
 
via de sidebar zelf. Als je op de gadget op dat pluske klikt, kan je het verwijderen. Ik weet momenteel ook niet meteen een andere optie.

hey yol , dat klopt deze manier dacht ik ook alleen als ik hem zo verwijder worden mijn toetsenbord en muis uitgeschakeld en kanniks meer doen behalve opnieuw opstarte

________

Ook heb i knet systeemherstel proberent e doen helaas heb ik er geen voor die dingen erop stonden
 
ok, raar dat je geen herstelpunten hebt voor je installatie van die gadgets want normaalgezien wordt voor elke installatie een herstelpunt gemaakt :S

Maar in de veilige modus werd je sidebar toch niet opgestart ofwel?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan