windows vista standard thema word gemist

Status
Niet open voor verdere reacties.

renedb

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 apr 2009
Hallo mensen,
Ik heb sinds gister mijn windows vista opnieuw geinstalleert dat is allemaal door een hoog opgeleid iemand gedaan.
Alleen nu is er een probleem.
Als ik op bureaublad rechtermuisknop>persoonlijke voorkeuren aanpassen > thema's klik dan krijg ik maar een beperkt aantal thema's.
Normaal moet je windows vista en windows vista standard en nog wat meer krijgen.
Bij mij is dit echter niet zo, ik mis windows vista standard.
Ik heb geen idee hoe dit kan.
Ik erger me aan dit probleem want het ziet er gewoon niet mooi uit en als ik een ander normaal "mooi" thema erop doe ziet dat er ook niet uit.
Nu is mijn vraag:
Weet iemand hoe het komt dat dit thema gewoon weg is en/of hoe ik het thema kan bemachtigen.
Wat ik ook raar vind is dat als ik op "kleur en vormgeving van vensters" ga dan krijg ik een ander scherm als het normaal altijd bij mij was.

Alvast bedankt,
Rene.

Je bedoeld dat je geen aero ziet? --> het doorschijnende van je kaders? dit kon je dan in verschillende kleuren instellen...

Je probleem is er dus al vanaf de installatie?

Je bedoeld dat je geen aero ziet? --> het doorschijnende van je kaders? dit kon je dan in verschillende kleuren instellen...

Je probleem is er dus al vanaf de installatie?

Ja ik bedoel het doorschijnende van je kaders maar dat aero thema kan ik helemaal nergens vinden...

ik zie het basisthema terwijl ik het nieuwere thema wil :
30tnx5j.jpg

ik wil zeg maar de bovenste in dit plaatje:
original.aspx

En het probleem is er al vanaf het begin van de installatie

Alavast bedankt voor je moeite.

Kan je dat hoogopgeleid iemand ook bereiken?

Ik weet namelijk niet wat hij allemaal heeft geinstalleerd...
Zijn er bijvoorbeeld vraagtekens in je apparaatbeheer?

Welke versie is er trouwens geinstalleerd?

EDIT: sorry voor de late reactie

Zoek eens bij Help en Ondersteuning naar aero. Kun je zien hoe alles ingesteld dient te staan en waar aan je systeem moet voldoen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan