Hallo, mijn PC draait op Windos Vista. Gisteren was ik aan het surfen en op eens werd er iets geinstalleerd. Waarschijnlijk een virus, want ik kon daarna geen enkel programma meer openen (exe-bestanden). Ik zag ook een nieuw icoontje op mijn desktop, iets van een virusscannerprogramma.
Ik heb de computer uitgezet, maar deze start niet meer op. De PC begin wel met de opstart, maar stopt bij een zwart scherm met een knipperende cursor. Verder komt de PC niet. Ik kom ook niet in de veilig modus (F8), wat ik ook probeer. Ik heb ook een Boot-CD geprobeerd, en proberen terug te zetten naar een vorig herstelpunt, maar ook dit geeft geen soelaas. Ook als ik via de CD een controle laat uitvoeren, vind hij geen problemen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, Een ieder alvast bedankt. Gr. Robert
Ik heb de computer uitgezet, maar deze start niet meer op. De PC begin wel met de opstart, maar stopt bij een zwart scherm met een knipperende cursor. Verder komt de PC niet. Ik kom ook niet in de veilig modus (F8), wat ik ook probeer. Ik heb ook een Boot-CD geprobeerd, en proberen terug te zetten naar een vorig herstelpunt, maar ook dit geeft geen soelaas. Ook als ik via de CD een controle laat uitvoeren, vind hij geen problemen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, Een ieder alvast bedankt. Gr. Robert