Windows Vista start niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

ahmed010

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2008
Ik heb een probleem met het opstarten van mijn laptop, windoes vista.
Als ik de laptop opstart vraagt die of ik een systeemherstel wil doen of windows normaal wil starten, maar bij beide opties krijg ik na het selecteren een zwart scherm met een pijl en dat blijft zo staan.

Kan iemand mij helpen ?

En in de veilige modus opstarten lukt dat wel? Dus tijdens het opstarten van windows de toets: F8 ingedrukt houden of daar gewoon herhalend op drukken. Dan kan je kiezen uit verschillende dingen waaronder veilige modus (met netwerkmogelijkheden zou eventueel mogen;). Scan je pc dan eens met je eigen scanner en met MBAM (Malwarebytes anti malware)(volledige scan doen) Download link: http://www.malwarebytes.org/mbam.php

in de veilige modus opstarten lukt ook niet daar krijg ik het zelfde probleem, dus een zwarte scherm met witte pijl

hoi

ik heb het zelfde probleem heb jij al een oplossing gevonden?:confused:

Probeer eens de computer op te starten met F8.
Direct na het aanzetten van de computer op F8 blijven tikken. Totdat je een scherm krijgt te zien met Geavanceerde opstart opties.
Krijg je een ander scherm te zien zoals setup of boot device-> ESC drukken en dan direct verder tikken op F8

Bij de geavanceerde opstart opties krijgt men heel vaak de optie "Computer herstellen" te zien. Kies deze optie. Uiteindelijk krijg je de keuze om een systeemherstel uit te voeren. Misschien werkt het via deze manier wel.

Eventueel een Vista dvd van iemand lenen en de computer daarvan op starten. Op het scherm waar je kunt klikken op NU installeren-> Kijk je eerst linksonder in beeld-> Daar kun je klikken op "Uw computer herstellen"
img0058.jpg

Na de controle kun je ook weer kiezen voor systeemherstel. Met een beetje geluk komt hij hier automatisch mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan