Windows Vista start niet op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DirtyDutch88

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 feb 2010
Berichten
3
Goedenavond,

Ik zit sinds een dag of seven met een groot probleem.
Windows Vista wil niet meer starten! :confused:

In het kort:
Een dag of 10 geleden (dus voordat windows niet meer wou opstarten) liep mij PC al vast.
Soms na 5 minuten en soms pas na een uur. Ik heb toe Restore uitgevoerd naar de standaard instellingen (als ik me niet vergis is acer Restore een aparte schuif of i.d.)

Nadat ik Restore had uitgevoerd bleef mijn PC vastlopen. Ik heb toen nogmaals Restore utigevoerd. Nu ben ik tot het punt dat mijn PC niet eens meer in windows komt.
Laatste pagina die ik zie is; Zwarte pagina met midden onderaan dat Windows laad. Daarna krijg ik een totaal zwart scherm.

Wat mij opvalt; als ik pc opstart kan ik als eerste scherm Acer.Maar ik zie dat de tekst niet duidelijk is, er lopen soort van zwarte lijnen naar benden.

Mogelijke oplossingen die ik al geprobeerd heb;
- Nogmaals Restore
- Vista opstart disc gemaakt en utigevoerd.
- Wachten en hopen dat ie beter worden..

Iemand nog een idee??
 
Helaas.... Opnieuw instaleren..... Vista CD erin en herinsaleren.


Over dat restore dat je deed; ik zou het eerst aan helpmij vragen over die vastlopingen, dan had je die kunnen oplossen ;)
 
Helaas.... Opnieuw instaleren..... Vista CD erin en herinsaleren.


Over dat restore dat je deed; ik zou het eerst aan helpmij vragen over die vastlopingen, dan had je die kunnen oplossen ;)

Die krijg je er helaas niet bij.. Anders had ik dat wel gedaan om eindelijk van dit probleem verholpen te zijn,,
 
Niks mis met de hardware?
Een kabel die toevallig een beetje los zit ( met name de videokabel even controleren )
Voldoet je pc wel aan de eisen van Windows Vista ( in andere woorden: kan je pc vista aan? )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan