windows vista startop tot welkom en verder niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

gj72496

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2009
hallo mijn dell labtop inspiron 1501. met windows vista home basic start op tot welkom en blijft hier instaan. na een paar keer handmatig met de meegeleverde DVD van dell (dvd voor opnieuw installeren windows vista home basic 32 bit) opstarten (soms wel 6 keer.) komt hij er weer in.de opstart snelheid is goed.ik heb windows systeemherstel uitgevoerd.schijfdefragmentatie.en virusscan doch zonder resultaat kunnen jullie mij een tip geven wat hier aan de hand is bij voorbaat dank Gradje

hallo mijn dell labtop inspiron 1501. met windows vista home basic start op tot welkom en blijft hier instaan. na een paar keer handmatig met de meegeleverde DVD van dell (dvd voor opnieuw installeren windows vista home basic 32 bit) opstarten (soms wel 6 keer.) komt hij er weer in.de opstart snelheid is goed.ik heb windows systeemherstel uitgevoerd.schijfdefragmentatie.en virusscan doch zonder resultaat kunnen jullie mij een tip geven wat hier aan de hand is bij voorbaat dank Gradje

ik

laptop start op tot welkom en blijft hier in staan

ik heb van jullie nog geen reactie gehad op dit probleem.het probleem is inmiddels opgelost door vista te verwijderen en xp pro te installeren

oplossing voor geblokkeerde vista welkom inspiron 1501

beste
ik had hetzelfde probleem - en heb uren gezocht naar een oplossing - jammer dat ik jouw bericht pas nu zie - mijn oplossing is veel eenvoudiger

bij het welkomscherm klikte ik op ctrl-alt-del en kon ik mij gewoon aanmelden

zie voor de oplossing het bericht van woensdag 3 februari
http://social.technet.microsoft.com...n/thread/80a6e65a-620f-4d21-a3df-907b548917bc

de nieuwe driver kan je vinden op:
http://support.euro.dell.com/suppor...typeid=-1&dateid=-1&formatid=-1&fileid=236819

bij mij werkte het

Laatst bewerkt:
windosvista start niet verder op tot welkom

bedankt voor je reactie.maar zo ik al aangegeven had.heb ik vista van de schijf afgehaald. en windows xp professional opnieuw geinstalleerd..blij toe ik had veel problemen met vista i v m draadloos verbinding maken. opstarten. enz..zoals windows xp professional nu draait op mijn pc ben ik blij dat ik van vista af ben
groeten Gradje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan