Windows Vista Ultimate NL

• Onderwerp starter Onderwerp starter @xa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
Wij hebben onze pc opnieuw geinstalleerd met Windows Vista Ulitmate Nederlandse versie, alles gaat nagenoegen alleen de "shutting down " of te wel het "afsluiten" gaat zo traag dat het niet lukt dit apparaat binnen de 15 minuten afgesloten te krijgen of zelfs uit te drukken met de knop. Weet er iemand raad mee!!! ik ben een echte XP fanaat en allang op dit forum actief, maar dit is echt wat anders.:evil:

Groetjes, @xa.

of ik kan je een progje sturen die je pc in 10 á 30 sec afsluit (gezien in een boekje)

ik heb de link hier kun je dat downloaden

Laatst bewerkt:
Windows vista

Mijn Windows Vista Ultimate prestatie index is maar ( 1 ) dus volgens mij moet ik daar niet teveel van verwachten. Eenmaal opgestart ( gaat redelijk snel ) loopt hij sneller als XP laat dat duidelijk zijn en mooi is het ook nog en alles werkt nagenoegen, maar wat kan ik verwachten ervan. Het afsluiten ( shutdown ) dat laat te wensen over tegen de tijd dat hij is afgesoten heb ik al de krant gelezen jammer genoeg, en de tips van hierboven heb ik allemaal geprobeert maar zonder reusultaat. Dus alle tips zijn welkom, graag zou ik met mijn pc nog wat willen doorgaan met Vista erop.

Groetjes, @xa

weet je zeker dat mijn progje niet werkt ik heb het al eens geprobeert op een p1 met vista en sloot in 30sec af (normaal 10min)

Wat voor P1 computer jij hebt waarop Vista geinstalleerd zou zijn en werken:confused:

ja het bolt maar half half beeld is zeer slecht lang tot hij is opgestart ps ik denk dat ik er linux op ga zetten want vista is traag voor p1

ik moet dat nog eens gaan kijken bij mijn vriend (ik weet wel dat het een amd kt-6 is)

Gaat mij ook niet zozeer om de snelheid, maar om het verhaal.
De snelste K6 is volgens mij 233Mhz, daar kan helemaal geen Vista op draaien...

waarom zie ik dan alles van vista op mijn amd kt-6 pc ? is dat dan mss een andere os van microsoft ?

Windows Vista Ultimate

Beste mensen, misschien is mijn uitleg een beetje verkeerd omschreven en slecht te begrijpen. Als je naar start gaat > Configuratiescherm > Systeem > zie je linksboven een index cijfer staan. Bij "Systeem" zie je staan bij Classificatie: Windows prestatie-index ( 1 ) , dit is volgens Microsoft zeer laag. Bij deze geef ik de specificaties van mijn pc zo goed als mogelijk door hier op dit forum, misschien dat jullie daar meer mee kunnen doen.

Heb ik wat vergeten!!! dan had ik dit graag vernomen waarvoor mijn dank.

Moederbord: ASUS P4C800 - E Deluxe
Processor: Intel Pentium 4 CPU 3GHz Socket 478
Geheugen (RAM) : 1024 / Corsair DDR400 Twinx Matched pair ( in duall channel staan )
Harddisk: Western Digital 250 Gb Caviar SE16 (16Mb geheugen)
Videokaart: ASUS Radeon A9600XT (128 Mb)

Besturingssysteem: Windows Vista Ultimate 32 bits

Groetjes, @xa

Je kunt daar ook de individuele scores van je systeem zien, dus apart voor processor, geheugen, videokaart en harddisk.
Het totaal-cijfer is gelijk aan het laagste cijfer van een individueel onderdeel en ik vermoed dat dat je videokaart zal zijn, maar kijk even...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan