Windows Vista Update Fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terry M

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 sep 2010
Berichten
2
Goedemorgen !

Mijn windows update doet het niet meer,
hij deed het goed tot 04 december,
daarna heeft windows update dezelfde updates niet meer kunnen installeren, en krijg daarbij de volgende foutcode 80070005 ( bijlage)Windows update ( helpmij).jpg

ik heb al op bepaalde sites gekeken naar de foutcode, en kwam daarbij ook bij een aantal programma's ( tools ) om dit probleem te verhelpen, alleen deden ze het niet,
probleem was dat Wusa.exe al draaide, en kon ik dat programm� om juist dat probleem te verhelpen niet openen, ( onder andere dit programma (Windows6.0-KB947821-v32-x86) dit is ook het programma dat de foutmelding aangeeft dat Wusa.exe al draait )

Computer is Windows vista 32 bit ( Computer Info.jpg

Probleem 2.. Ik dacht als ik systeemherstel gebruikte en naar de laatste goede update ( datum ) ging dat ie dan mischien wel wel update, maar systeemherstel geeft ook de foutcode aan, ( dezelfde foutcode als windows update ) Systeemherstel.jpg

Helpmij aub !

Gr terry
 
dnties, bij mij heeft het maar tijdelijk gewerkt en word nu weer geconfronteerd met update KB979309 waarvan het installeren steeds mislukt met foutcode 8024200D...waar ik niet veel mee kan daar het een onbekende fout betreft...
 
80024200D wilt zeggen dat er een andere download nodig is.
Gaat dan waarschijnijk om KB978601.
 
Beste fbijltje, ik snap dat je wil inhaken op deze vraag maar raad je aan een eigen topic te maken. We zien liever niet dat mensen "aan de haal" gaan met andere vragen in de goede zin des woords :thumb: Aangezien vraagsteller zelf het fatsoen niet heeft gehad te reageren sluit ik hem maar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan