Windows Vista Update wil de hele tijd dezelfde update doen

Status
Niet open voor verdere reacties.

niekfct

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jul 2006
Hoi

Ik heb Vista Home Premium op mijn laptop geïnstalleerd, en nu wil Windows Update de hele tijd een zelfde update doen, de KB955839: Update voor Windows Vista. Hij is al 4x geslaagd, maar telkens vraagt ie door. SP1 is hierdoor dus ook nog niet geïnstalleerd.

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt,
Niek

Bijlagen

• updates.png
    updates.png
    52,9 KB · Weergaven: 47
Hoi !

Krijg je geen andere melding zoals hier: http://support.microsoft.com/kb/955839 omschreven ?

Update is niet noodzakelijk, dus je kunt ook instellen dat je 'm niet meer wilt ontvangen.

Rechtsklikken: hide this update.

Greetz,

Harry.

Nee, ik krijg geen andere melding ofzo. Ik zal em nu eens verstoppen, maar komt SP1 dan nog wel automatisch binnen?

Ik zal het wel even proberen ;)

Het reset bijna alles wat met winows update en installeren te maken heeft.
Ik heb methode 2 en 3 gebruikt op een Vista HP pc en dat heeft de problemen opgelost.
Het kan blijkbaar geen kwaad.

Het reset bijna alles wat met winows update en installeren te maken heeft.
Ik heb methode 2 en 3 gebruikt op een Vista HP pc en dat heeft de problemen opgelost.
Het kan blijkbaar geen kwaad.

methode 2 is eigenlijk ook 1 of andere update (die dan welliswaar problemen zou kunnen oplossen) en methode 3 is inderdaad gewoon het resetten van de windows update wat helaas wel het gevolg heeft dat je al je updates opnieuw moet gaan downloaden en installeren (kan wat minder leuk zijn voor mensen met een lage downloadlimiet)

Laatst bewerkt:
Ok, dan laat ik het zo. Door de update te verbergen kreeg ik wel weer nieuwe updates binnen..

Mensen, bedankt! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan