Windows vista - Windows xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

maheshnandlal

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2008
Beste mensen//enz enz

ik ben anil nandlal
ik heb laast een vista laptop gekocht om precies te zijn een: Sony vaio vgn-n31mw
nou is mijn probleem dat ik heb geprobeerd om up te graden van home premium naar ultimate dat is niet gelukt en heb gewoon me upgrade cd gebruikt om me premium terug te halen dus ik heb nu gewoon vista premium..
mijn vraag is nu is ik wil XP terug want vista vind ik helemaal niet goed en ik heb er behoorlijk veel last mee.
ik wil dus vragen hoe moet je nou in gods naam een vista laptop in xp zetten..
want ik heb gehooort dat je niet zo maar xp er op kan knallen..
ik hoop zo snel mogelijk een andwoord te verwachten alvast bedakt mensen..:(

Ik zou eerst nagaan of er wel XP drivers voor dat model bestaan.
Anders heb je dadelijk XP erop en kom je erachter dat je hardware niet of maar half werkt.

Kan je de problemen met Vista niet gewoon oplossen?
Wat zijn die problemen ?

Ik zou eerst nagaan of er wel XP drivers voor dat model bestaan.
Anders heb je dadelijk XP erop en kom je erachter dat je hardware niet of maar half werkt.

Kan je de problemen met Vista niet gewoon oplossen?
Wat zijn die problemen ?

ik zou echt niet weten waar ik drivers voor xp voor mijn model zou moeten vinden,
en jah klopt wel dat er later kan blijken dat sommige hard wel of helemaal het niet meer doen dus daarom ben ik nu aan het informeren..

de problemen met vista is dus eigenlijk dat me video kaart het niet meer doet wegens dat ik me upgrade cd heb gebruikt en daardoor me orginele vista die van ik sony heb gekregen dat wel in nederlands was nu weg is..
ik heb nu de engelse versie van vista home van de updgrade cd gehaald en geinstaleerd en gactiveerd..

dus jah als ik spelltjes wil doen en andere dingen waar ik me video kaart bij nodig heb nou dan moet ik dus tegen me zelf zeggen sory het kan niet.. en ik vind dat niet kunnen, ik heb een laptop gekocht waarvan ik vind dat alles het moe doen .

ik wil zelf XP weer terug omdat ik heel lang ook met xp heb gewerkt ik heb ook zo iets gehoord dat ik op me laptop vista en xp kan laten draaien daar zou ik aan jullie ook willen vragen om mij daar nog verder over te vertellen als jullie dat willen.

ik hoop op een snelle reactie want zo kom ik wel verder heel erg bedankt mensen... ben jllie heel dank baar:p:thumb:

Op de website van Sony, waar anders? :p

Heb even voor je nagekeken, maar vind alleen Vista drivers.
Van sommige modellen worden zowel XP- als Vista drivers aangeboden, voor deze modellen is het dus altijd mogelijk om van Vista naar XP te switchen.
In jouw geval zie ik even geen oplossing tenzij iemand weet met welk ander type deze notebook overeenkomt, waar dan wél XP drivers voor bestaan.

Op de website van Sony, waar anders? :p

Heb even voor je nagekeken, maar vind alleen Vista drivers.
Van sommige modellen worden zowel XP- als Vista drivers aangeboden, voor deze modellen is het dus altijd mogelijk om van Vista naar XP te switchen.
In jouw geval zie ik even geen oplossing tenzij iemand weet met welk ander type deze notebook overeenkomt, waar dan wél XP drivers voor bestaan.

okeee wel heeeeeeeel erg bedankt heee:p
ik kan verder niks zeggen ben er stil van want ik wil toch echt xp vandaar..
wel badankt voor het zoeken mischien moet ik maar sony bellen want me laptop valt nog wel binnen de 1 jaar garantie periode

Vraag eens na bij je dealer waar je de Vaio gekocht hebt, of XP mogelijk is.
Misschien zien zij een oplossing.

Verder kan je Vista redelijk goed tunen zodat het qua gedrag wat in de richting van XP komt. Vooral die vervelende User Account Control meldingen die je om de haverklap krijgt, die kan je eenvoudig uitschakelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan