Windows Vista --> Windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

JessieB

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2009
Hoi, gebruik normaal gesproken Windows Vista home premium, maar Vista bevalt me niet en ik wil weer terug naar XP. Nu heb ik met het programma Sun Virtualbox een Windows XP .iso bestand geboot en nu draai ik Windows XP 'in' Vista (dus op de achtergrond zie ik Vista en in de voorgrond werk ik in XP). Als ik nu mijn PC opstart doet hij dat met Vista en moet ik Sun Virtualbox openen en Windows XP starten. Nu wil ik dat als ik mijn PC opstart, dat hij meteen XP opent. Hoe doe ik dat?

Het is Windows XP home edition

Hoi, gebruik normaal gesproken Windows Vista home premium, maar Vista bevalt me niet en ik wil weer terug naar XP. Nu heb ik met het programma Sun Virtualbox een Windows XP .iso bestand geboot en nu draai ik Windows XP 'in' Vista (dus op de achtergrond zie ik Vista en in de voorgrond werk ik in XP). Als ik nu mijn PC opstart doet hij dat met Vista en moet ik Sun Virtualbox openen en Windows XP starten. Nu wil ik dat als ik mijn PC opstart, dat hij meteen XP opent. Hoe doe ik dat?

Het is Windows XP home edition

Met een auto-start manager:thumb: :

Spotmau heeft er een en
norton 360

(kun je programma's in toevoegen dus ook ''virtualbox!!'')

Hey hoe werkt dat dan in Norton 360...heb het net gedownload. En moet ik Norton 360 in Vista of in XP gebruiken of maakt dat niet uit??

Hey hoe werkt dat dan in Norton 360...heb het net gedownload. En moet ik Norton 360 in Vista of in XP gebruiken of maakt dat niet uit??

Je normale besturingsysteem Vista :

zo kun je programma's toevoegen bij windows vista start up :

1.start norton 360 >
2.Ga naar TuneUp : http://pic.ipicture.ru/uploads/090415/40177/7srE8DNPDW.gif
het item helemaal rechts.
3. ga naar startup manager http://static.tz.nl/f/tap/41734_9c02ac10.png het programma virtual sandbox in toevoegen aan de lijst :thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan