windows vista

• Onderwerp starter Onderwerp starter roco
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

roco

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2002
ik heb een paar weken geleden het Vista Customization Pack
geinstaleerd.
maar na een paar weken ben ik het eigelijk wel zat er staat nu een hoop in het engels maar ja hoe krijgen we het er nu weer af dat is dus mijn vraag er zit geen uninstal bij dus ik weet het even niet meer.
wie heeft er advies voor mij
bvd

http://vista-customization-pack.softonic.de/ie/42812

Doch Vorsicht! Der Blick auf das neue Windows Vista kratzt an Ihrem bisherigen Windows-System. Das Programm übersetzt ohne zu fragen einige wesentliche Einstellungen und Kontextmenüs ins Englische. Auch bei der Deinstallation zeigt sich das Vista Customization Pack widerspenstig. Mangels eines eigenen Uninstall-Programms müssen Sie vor der Installation des Pakets einen Wiederherstellungspunkt anlegen, um die Freeware problemlos und vollständig wieder von Ihrem System entfernen zu können.

Blijkbaar kom je daar dus alleen maar vanaf door systeemherstel uit te voeren. :confused:

Een tip voor in de toekomst. Als je zoiets download moet je even opzoek gaan naar mensen die dat al geprobeerd hebben. Ik wou zo'n vista customization ook ooit eens installeren, maar toen ik de "reviews" las, was mijn drang héél tot extreem snel over.

Wat ik ook las (toen) is dat het eigenlijk allemaal kleine dingetjes zijn die geïnstalleerd worden. (vrij logisch oke) Maar dit heeft ook als logische consequentie dat ook al die dingetjes apart verwijderd moeten worden.

Toen kwam ik bij het grote probleem waar al die mensen, en dus nu ook jij voorstonden: De deïnstallatie.

En idd, als systeemherstel de enige optie is, en je had dat van tevoren geweten, dan had je dat zoals ik vast ook niet geïnstalleerd.

James:)

Heb het ook gelezen, maar niet eens overwogen. Wat heeft het voor nut om allerlei extra dingetjes te installeren om je PC "mooier" te maken? Het wordt heus geen Longhorn / Vista hoor... alleen het ziet er zo uit. Het is gewoon XP met een ****load aan programma's draaien om het als Vista te laten "fungeren".

Waarschijnlijk zal het de boel ook nog enorm vertragen... heb je daar weer problemen mee... nee danku:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan