Windows Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.
Persoonlijk ben ik geen voorstander van het installeren van beta-versies of het kwaad kan weet ik niet maar ik beperk me tot het lezen van artikelen en wacht op de definitieve versies
 
Beta 1 zou ik zeker niet installeren(heb hem nog gehad en de drivers van nvidia kun je niet installeren onder andere) Je hebt ook een relatief sterke pc nodi(minstens 2 ghz en 1 giga ram om het vlot te laten lopen.)
 
bedankt voor jullie reactie , maar ik wil het toch graag probere en heb hem nu inmiddels gedownload en geprobeerd te installeren mar geeft de volgende foutmelding :

setup could net get information about the disks on you computer


wat doe ik verkeerd ?


m@ikel
 
Sata micschien?

Zou hem op een ide schijf installeren en de andere, waar XP opstaat, even afkoppelen, als je eenmaal Vista erop hebt is het lastig dit terug te draaien.

En die bèta's zijn een crime, maar daar kom je wel achter.:evil:
 
Ja sorry dat ik gelijk reageerde op dat ene bericht was even vergeten dat ik zelf een bericht had geplaatst over een harde schijf :rolleyes:

Maar het is me gelukt hij staat er nu op,
Ik heb windows vanaf de dvd opgestart en toen lukte de installatie wel :p
Hij ziet er wel mooi uit hoor ,je moet alleen alle programma's van XP opnieuw installeren maar dat vind ik niet zo erg en ik kan nu kiezen tussen XP en vista als ik me PC opstart , dat is dan weer wel handig !!


bedankt voor jullie hulp en reacties !!!!

M@ikel
 
hallo


ik heb toch nog een vraag over Windows vista :

Ik heb windows vista nu 2 dagen en het ziet er allemaal geweldig uit maar hij opend programma's heel sloom :confused: Komt dit omdat windows XP erop staat of kan mijn systeem vista gewoon niet aan ?

AMD athlon 3000+
1024 mb geheugen
GeForce FX 5200 128 mb binnekort een nieuwe videokaart :D

Wat is het probleem denken jullie, ook het opstarte duurt trouwens veel te lang :confused:


Alvast bedankt !

M@ikel
 
Ik weet het niet meer hoor ik heb alles geprobeerd en hem er uiteindelijk maar afgegooid ,

maar ik heb nu een skin ontdekt voor XP Sp2 waardoor het lijkt alsof je vista hebt geinstalleerd erg leuk !!

bij deze is dit topic opgelost


M@ikel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan