windows vista

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou ik heb me aangemeld maar er gebeurd verder dus helemaal niets. Kreeg wel een mailtje met een link en toen ik daarop klikte kon ik alleen wat videootjes bekijken. :shocked:

Als je een ID hebt, kun je die hier invullen.

Andere oplossingen mag je zelf zoeken.

Laatst bewerkt:
Hey Jozo bedankt.:thumb:
Momenteel gaat het niet vanwege drukte, maar ik kan het later proberen.
Ik heb begrepen dat ik het als ISOfile op een DVD moet wegschrijven. Nou heb ik van imagefiles etcetera weinig kaas gegeten, maar is zo'n ISOfile dan vanzelf bootable ?

Als je hem op de juiste manier brand wel ja. Ik download hem nu ook, en installeer hem morgen op m'n laptop.

Hopelijk werkt alles een beetje, zodat ik kan patsen op de HMD :p Anders ist weer gewoon XP. :)

Wat bedoel je met op 'de juiste' manier ?
Toch gewoon naar de HD downloaden en in nero aangeven dat het als een ISO gebrand moet worden ?

dutchsoulboy zei:
Wat bedoel je met op 'de juiste' manier ?
Toch gewoon naar de HD downloaden en in nero aangeven dat het als een ISO gebrand moet worden ?

Dat is de juiste manier, ja. :)

Okay, bedankt. :thumb:
Wat ik zeggen wilde, ik krijg de download nog niet aan de gang, is dat bij jou ook zo ?
Blijkbaar is het erg druk :D
Ik doe het vannacht wel.

dutchsoulboy zei:
Okay, bedankt. :thumb:
Wat ik zeggen wilde, ik krijg de download nog niet aan de gang, is dat bij jou ook zo ?
Blijkbaar is het erg druk :D
Ik doe het vannacht wel.

Doet het hier perfect, 900+Kb/s continu. 3 gig in 50 minuten binnen..

attachment.php

Bijlagen

• vista.JPG
    vista.JPG
    24,2 KB · Weergaven: 63
BrEeZeR zei:
Doet het hier perfect, 900+Kb/s continu. 3 gig in 50 minuten binnen..

attachment.php

Ik zie dat je de 32bits versie aan het downloaden bent, zelf ga ik voor de 64bits versie.

Jozo zei:
:D :D :D
Dan zit de andere kant van de wereld te downloaden.

Ik krijg telkens dit te lezen.:shocked:
Thank you for your interest in Windows Vista Beta 2.

We are currently experiencing a high level of demand and cannot process your request at this time.

Please check back later for availability. We apologize for any inconvenience.

Heb wel een 64bits processor, maar of het veel nut heeft?? Denk het niet.

Nou :shocked: dat denk ik dus wel, want uiteindelijk is het daar voor gemaakt.
Ik heb al twee jaar een 64bit processor , een 3200+ athlon64, destijds aangeschaft voor een ongelofelijk bedrag en ik heb nou zoiets dat ik daar dan eindelijk eens van gebruik wil gaan maken vóórdat ik weer nieuwe spullen aan ga schaffen. Dat wil dan ook met deze machine gaan doen want ik heb geen zin om steeds weer haantje de voorste te zijn , dat kost mij veel te veel geld, dus ik heb zoiets van dat ik het nu uit wil gaan proberen en kijken hoe het werkt. Dat zal best niet van een leien dakje gaan maar daarom nu dus uit gaan testen.
Ik heb alle 64 bits drivers voor mijn moederbord en videokaart en meer, dus dáár ben ik dan wel klaar voor, nu dus het uittesten.
Ik vraag me alleen af of je dan gewoon eerst die vista 64bit versie moet installeren en daarna alle andere 64 bits drivers er overheen , maar dat zal wel de procedure zijn.
Zou je voor de SATA drivers ook een 64 bits versie nodig moeten hebben ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan