Windows VISTA

Status
Niet open voor verdere reacties.

tony4u

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 feb 2007
Hoi, onlangs nieuwe PC gekocht met VISTA..... tevens van SITECOM ook een PCI kaart gekocht voor draadloos internetten. Helaas vertelde de verkoper mij niet dat er voor VISTA nog geen compatible hardware is op dat gebied, dat hoorde ik pas van de SITECOM helpdesk ! :shocked: Dan maar via een kabel vanaf de router aansluiten......... OK ! En dan ? Ik heb geen idee wat ik moet instellen, netwerkje maken ? We hebben 2 PC's hier maar ik wil niet delen van PC's, ze moeten afzonderlijk werken ! Hoe kan ik dat instellen ? Met 2 PC's en XP was het eenvoudiger dan deze nieuwe VISTA, 1 was toen met kabel en de ander met PCI card en draadloos ! Wie kan me helpen ? :D

Driver's en Stuurprogramma's

Over mijn VISTA gevalletje zoals hier vermeld, er zijn nog geen drivers en stuurprogramma's voor :mad:

heb je een router ? dan kun je op de router op de wan poort de internet verbinding laten binnekomen . De andere 2 kabels voor pc 1 en pc 2 dus kun je dan gewoon aansluiten . Bovendien kun je voor het gemak de router op dhcp zetten :) .

Hoop dat ik je vraag goed begrepen heb .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan