Windows vraagt ieder dag (KB2446710) update opnieuw te installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

mieral

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2012
Beste helpmij-ers,
Ik heb probleem dat mijn PC ieder dag vraagt, Windows update (KB2446710)
dat succesvol geïnstalleerd is, opnieuw te installeren. Wie kan mij helpen en
vertellen, wat is hier mis me?
Met vriendelijke groet mieral,

Windows Update.jpg

Laatst bewerkt:
Hallo Mieral. Je melding staat er al even ik probeer je te helpen.

•MS11-044: Beveiligingsupdate voor .NET Framework 3.5.1 voor Windows 7 en Windows Server 2008 R2 (KB2518869)
Landinstelling: Alle
Implementatie: Belangrijke en automatische updates, WSUS en Catalog
Classificatie: Beveiligingsupdates
Prioriteitsniveau: Essentieel
Vervangt: MS11-028 (KB2446710) voor Windows 7 en Windows Server 2008 R2
Doelplatforms: Windows 7 en Windows Server 2008 R2
Geschatte bestandsgrootte: ◦Update voor .NET Framework 3.5.1 voor Windows 7 SP1 x86: ~ 8775KB
◦Update voor .NET Framework 3.5.1 voor Windows 7 en Windows Server 2008 R2 SP1 voor x64-systemen: ~ 14558KB
◦.NET Framework 3.5.1 op Windows Server 2008 R2 SP1 voor Itanium-systemen: ~ 14574KB
Beschrijving:
Er is een beveiligingsprobleem vastgesteld waardoor een kwaadwillende gebruiker een systeem met Windows en Microsoft .NET Framework kan binnendringen en volledige controle over de computer kan krijgen. U kunt uw computer beveiligen door deze update van Microsoft te installeren. Nadat u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer wellicht opnieuw opstarten.
http://support.microsoft.com/kb/2518869/nl
En het komt hieronder vandaan je kunt het ergens lezen onder het midden. Probleem.
Neem contact op met Microsoft denk ik dan.
Je kunt als ze deze nog een keer aanbieden verbergen. Ik zou het niet eraf gooien. Althans nog niet.
http://support.microsoft.com/kb/2662694/nl

@maartenbw1,

Jou bericht met referal verwijderd, hierbij direct een verzoek te stoppen met plaatsen van referals. Deze zijn niet toegestaan, zoals je in onze voorwaarden hebt kunnen lezen, waarmee je akkoord bent gegaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan