Windows vraagt om activeren (terwijl ik heb geactiveerd)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jobbes

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 aug 2007
Goeie avond,

Een paar maand geleden heb ik mijn pc met xp geinstalleerd en geactiveerd.
Maar nu ik 2 weken op vakantie ben geweest zegt'ie dat ik binnen 3 dagen moet activeren.
Als ik ja zeg om te activeren komt de melding dat windows al is geactiveert.
Dat gebeurt nu al een paar dagen en de tijd loopt...
M'n vriend zegt dat ik me over een paar dagen niet meer kan aanmelden.

Ik windows xp home sp2

Help me!!!

Vriendelijk groet,

Jobbes

Natuurlijk is het een legaal en bij die computer behorende XP die je hebt geïnstalleerd. Zo ja, dan Microsoft bellen.

Windows XP telefonisch activeren
Contact opnemen met een medewerker van de klantenservice van Microsoft en Windows telefonisch activeren: 1. Klik op Start , wijs achtereenvolgens Alle programma's, Bureau-accessoires en Systeemwerkset aan en klik op Windows activeren.

-of-

Klik op het pictogram Windows activeren in het statusgebied van de taakbalk.
2. Klik op Ja, ik wil Windows telefonisch via een servicemedewerker activeren .
3. Klik op de privacyverklaring van Windows productactivering , klik op Vorige en klik ten slotte op Volgende.
4. Voer de stappen uit die worden weergegeven in het dialoogvenster Windows per telefoon activeren en klik op Volgende.
5. Klik op OK wanneer de activering is voltooid en het volgende bericht wordt weergegeven:
Uw exemplaar van Windows is nu geactiveerd.

Klopt, maar je met de procedure ook voortzetten. Aangezien jij liever een crack wil hebben is de versie dus kennelijk illegaal. Dan houdt het allemaal even op.

Of je nou een crack wilt gebruiken of niet, op Helpmij.nl is het in ieder geval _niet_ de bedoeling dit spul uit te wisselen of het aan te bieden. Gelieve die discussie daarover dan ook te stoppen.

Ik vind een crack gewoon makkelijker. Als de crack nie werkt bel ik misschien.

Nee, je vindt een crack makkelijk omdat het waarschijnlijk geen legale versie van Windows is. Ik ga toch ook mijn ruit niet inslaan terwijl ik de sleutel ergens onderin m'n tas heb liggen? Op het moment zelf is het wellicht makkelijker, maar achteraf zit je met de problemen.

Aangezien de 1e vermoedelijk een OEM licentie heeft mag die alleen op die machine geinstalleerd worden.

De 2e heeft blijkbaar geen licentie en is daarom dus niet legaal. (De CD die je ervoor gebruikt hebt maakt de installatie niet legaal, Dat doet de licentie.)

Dus of je koopt een Licentie en dan kun je de boel netjes inregelen of je moet een goede crack hebben, aangezien dat laatste niet legaal is kunnen we bij Helpmij er niet mee helpen. (iig het aanbieden van de crack niet.)

Of de cd legaal is maakt niks uit maar je betaald de licentie voor 1 pc en niet voor 2.

Dat je nu op pc 2 problemen hebt is het gevolg van de crack. Of je koopt een licentie voor die pc of gaat zelf op zoek naar een andere crack.

en ik ga deze vraag sluiten.
een moderator die aangeeft om te stoppen met het cracken en toch gewoon doorgaan, dat past niet volgens de huisregels.
Ik heb ondertussen ook een paar berichten verwijderd.......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan