Hallo,
Het is niet te geloven, maar gisteren heb ik mijn laptop (Acer Aspire 9414) ontvangen, en hij doet nu helemaal niks meer! (tenminste: windows wil niet opstaren)
Ik was bezig met mijn bestanden overzetten van mijn oude pc naar m'n laptop en wilde iets gaan installeren. De laptop liep vast, en nadat hij na een paar minuten nog niet reageerde, heb ik op het uitknopje gedrukt. Toen ik hem weer aandeed, moest ik kiezen uit herstellen of windows normaal opstarten. Ik koos voor herstellen, maar na een paar minuten zei hij dat het systeem niet meer (automatisch) te herstellen was. Dit stond er allemaal bij:
Event name: StartupRepairV2
Problem 01: Autofailover
Problem 02: 6.0.6000.16386.6.0.6000.16386
Problem 03: 5
Problem 04: 327685
Problem 05: BadDriver
Problem 06: BadDriver
Problem 07: 0
Problem 08: 3
Problem 09: WrpRepair
Problem 10: 0
OS version: 6.0.6000.2.0.0.256.1
Locale ID: 1033
Toen heb ik bij de andere opties gekeken:
- teruggaan in de tijd kon niet, omdat ik nog geen back-ups had gemaakt
- opnieuw installeren wil ook niet, Vista zat standaard op de laptop en ik had er geen cd/dvd bij
- toen heeft hij nog gekeken of het aan de hardware lag maar ook dit was niet het geval
Ik neem aan dat ik morgen moet bellen voor reparatie (toch niet te geloven: al na één dag
) maar misschien dat er nog een andere optie is die ik nog niet heb geprobeerd?
Groetjes, Jantien
Het is niet te geloven, maar gisteren heb ik mijn laptop (Acer Aspire 9414) ontvangen, en hij doet nu helemaal niks meer! (tenminste: windows wil niet opstaren)
Ik was bezig met mijn bestanden overzetten van mijn oude pc naar m'n laptop en wilde iets gaan installeren. De laptop liep vast, en nadat hij na een paar minuten nog niet reageerde, heb ik op het uitknopje gedrukt. Toen ik hem weer aandeed, moest ik kiezen uit herstellen of windows normaal opstarten. Ik koos voor herstellen, maar na een paar minuten zei hij dat het systeem niet meer (automatisch) te herstellen was. Dit stond er allemaal bij:
Event name: StartupRepairV2
Problem 01: Autofailover
Problem 02: 6.0.6000.16386.6.0.6000.16386
Problem 03: 5
Problem 04: 327685
Problem 05: BadDriver
Problem 06: BadDriver
Problem 07: 0
Problem 08: 3
Problem 09: WrpRepair
Problem 10: 0
OS version: 6.0.6000.2.0.0.256.1
Locale ID: 1033
Toen heb ik bij de andere opties gekeken:
- teruggaan in de tijd kon niet, omdat ik nog geen back-ups had gemaakt
- opnieuw installeren wil ook niet, Vista zat standaard op de laptop en ik had er geen cd/dvd bij
- toen heeft hij nog gekeken of het aan de hardware lag maar ook dit was niet het geval
Ik neem aan dat ik morgen moet bellen voor reparatie (toch niet te geloven: al na één dag
Groetjes, Jantien