windows wil niet opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

schuitje

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2009
hallo,
ik heb een probleem met het opstarten van de computer als ik hem aanzet krijg ik na het begin een blauw microsoft logo en daarna doet hij niets meer en kan ik alleen de computer ressetten of met de knop op de computer uitzetten maar niets helpt.
wie weet hier raad op ik kom er niet uit.

groetjes schuitje

Hoi !

Welk OS ?

Systemspec's ?

Greetz.

Harry.

windows

Hoi !

Welk OS ?

Systemspec's ?

Greetz.

Harry.

hallo harry

ik heb windows xp op mijn vaste computer en het is een asus moederbord serie K8V-X SE of hebt u andere informatie nodig hij start op maar komt niet verder dan een blauw logo van microsoft.
groetjes schuitje

Trek alle rand- en usb-apparaten die niet nodig zijn voor een goede werking eens uit je pc. Printer, losse kaartlezer, scanner enz, gewoon alles lostrekken. Dan je kast openschroeven en ook daar alles wat niet nodig is loshalen. 2e Harde schijf, 1e en 2e dvd/cd speler, loshalen die hap.

Als het goed is heb je dan een kast, met daarin een moederbord, 1 harde schijf met OS evt een losse geluid- en/of videokaart. Meer is niet nodig.

Ga nu naar je bios en stel daar in dat de pc moet doorstarten zodra hij startfouten tegenkomt. Gelukt? Sluit dan alleen je monitor op je pc aan, geen muis, geen toetsenbord.

start hij nu wel door?

Trek alle rand- en usb-apparaten die niet nodig zijn voor een goede werking eens uit je pc. Printer, losse kaartlezer, scanner enz, gewoon alles lostrekken. Dan je kast openschroeven en ook daar alles wat niet nodig is loshalen. 2e Harde schijf, 1e en 2e dvd/cd speler, loshalen die hap.

Als het goed is heb je dan een kast, met daarin een moederbord, 1 harde schijf met OS evt een losse geluid- en/of videokaart. Meer is niet nodig.

Ga nu naar je bios en stel daar in dat de pc moet doorstarten zodra hij startfouten tegenkomt. Gelukt? Sluit dan alleen je monitor op je pc aan, geen muis, geen toetsenbord.

start hij nu wel door?

sorry dat is me te tenisch zo handig ben ik niet

groetjes schuitje

Heb je de veilige modus al geprobeerd?
Tijdens het opstarten herhaaldelijk op F5 drukken, kan ook een andere F zijn, kwestie van proberen

Heb je de veilige modus al geprobeerd?
Tijdens het opstarten herhaaldelijk op F5 drukken, kan ook een andere F zijn, kwestie van proberen

hij doet het weer door in verschillende modussen op te starten maar welke modus waar de computer op regeerde weet ik niet meer.

bedankt.
groetjes schuitje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan