Windows wilt niet installeren nadat ik systeemherstel had gedaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

mathijsgae

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 nov 2009
Hallo ik hoop dat iemand me kan helpen met het volgende probleem.

Als ik mn pc op start zie je een paars scherm waarop staat packard bell zoals elke packard bell pc.(en je hoort een klein piepje als hij opstart)
Daarna, komt er een scherm waar je kan kiezen uit:

Safe mode
Safe mode with networking
Safe mode with command prompt

Or

Start windows normally

Als ik dan op ''start windows normally'' klik, duurt het een paar seconden en dan dan komt er een soort error en dan staat er :
''(titel)Windows installeren''
''Uw computer onverwacht opnieuw opgestart of er is een onverwachte fout opgetreden.De installatie van windows Kan niet doorgaan.Klik op OK om de computer opnieuw op te starten en start vervolgens de windows-installatie opnieuw als u Windows wilt installeren.
Maar als ik op ''OK'' druk begint hij steeds weer opnieuw en komt er steeds weer die error.
Ook als ik hem in safe mode opstart komt hetzelfde.. best raar?
En als ik mn knop van mijn computer kast inhoud en uit laat gaan komt er een zwart scherm met een lichtblauw vakje waarin staat: ''No signal'':confused::shocked:
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, en ik zou het zeer op prijs stellen.:thumb:

Alvast bedank(PLZ HELP ME!!!!)

M.V.G Mathijs.

-----------------------------------------------------------------

Laatst bewerkt:
Probeer eens met Veilige modus F8-toets op te starten, ook No signal?
Heb je de kabels en stekkers gecontroleerd? Misschien heeft de kat er mee gespeeld.:D

Controleer of de kabels allemaal goed stevig aangesloten zitten.

Nog geen beeld, kijk dan even of je misschien ook een videouitgang op je moederbord hebt.
Sluit daar je monitor op aan. Dan wel beeld - dan is je videokaart stuk.

Heb je niet zo'n extra videouitgang op je moederbord, probeer dan aan een andere passende (AGP? PCI-E?) videokaart te komen (bijv. uit een andere PC).om te testen of je dan wel iets beeld hebt.

Als je voeding kapot is, draaien je fans niet bijvoorbeeld.

Een kapot moederbord kan heel verschillende symptomen (foutmeldingen, vastlopers enz) geven.

Hallo bedankt voor jullie reacties, maar ook als ik hem in veillige modus opstart komt er nog steeds ´´no signal´´En toevalig heb ik wel een kat:P

Laatst bewerkt:
Controleer of de kabels allemaal goed stevig aangesloten zitten.

Nog geen beeld, kijk dan even of je misschien ook een videouitgang op je moederbord hebt.
Sluit daar je monitor op aan. Dan wel beeld - dan is je videokaart stuk.

Heb je niet zo'n extra videouitgang op je moederbord, probeer dan aan een andere passende (AGP? PCI-E?) videokaart te komen (bijv. uit een andere PC).om te testen of je dan wel iets beeld hebt.

Als je voeding kapot is, draaien je fans niet bijvoorbeeld.

Een kapot moederbord kan heel verschillende symptomen (foutmeldingen, vastlopers enz) geven.

Hallo, ik zou effe kijken of ik een videouitgang heb op mijn moederbord. zoja, dan probeer ik de monitor effe daarop aan te sluiten. Bedankt voor je reactie.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan