windows wilt niet opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Youdragon

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2005
hallo, ik was gister aan het internetten op mijn pc (p4 3ghz, 120gb, 512mb) GING GOED,,,maar ik was ff te druk met downloaden en branden en internetten te gelijk,,,en ging vast lopen,,,toen deed ik de pc via de aa/uit knop uit en vervolgens aan. toen kreeg ik een scherm met keuzes uit: windows normaal, veilige modus, en nog 2 ANDERE veilige modussen. ik heb ze allemaal geprobeerd, maar dan krijg je dat zwarte windows laadscherm en dan gaat de pc automatisch opnieuw starten,,en ik heb al belangrijke informatie op mijn pc,,,,weten jullie misschien wat dit probleem is? hoe ik weer gewoon op windows kan???

Als je veilige modus kiest, blijft de pc dan meerdere malen herstarten?

Boot eens op de xp-cd-rom en kies voor de optie systeem herstel.
Soms wil dat prima lukken. Je data blijft bewaard.

Wat je had kunnen doen bij die vastloper is: ctrl-alt-delete (taakbeheer) en dan de vastgelopen taak beindigen.

Wat je ook nog kan proberen om Via F8 Opstarten in VGA modus of Bij Systeem Crash of Laats goed werkende

Naast veilige modus kan je ook kiezen voor "laatst bekende werkende configuratie".
Heb je deze al geprobeerd?

nope gebeurt elke keer hetzelfde, en het lukt ook niet om windows te herstellen of repareren,,,dat lukt namelijk ook niet (heb ik net geprobeerd)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan