windows/winki/drivers?

Status
Niet open voor verdere reacties.

haantje1984

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2014
Hallo, ik heb een nieuw moederbord met daarbij een winki cd. Nu is het als het goed is de bedoeling dat ik met die winki cd drivers installeer maar dit lukt niet. Nu wil ik Windows 7 installeren en krijg foutcode 0x80070017. Ik lees overal dat dit komt omdat ik geen drivers heb geïnstalleerd. Iemand een idee wat te doen?

Probleem is dat ik alleen internet heb met de winki cd in de pc, en zodra ik iets download, word de download niet geopend.

Je zult eerst Windows moeten installeren, pas dan kun je (specifieke(Winky)) drivers installeren ...

EDIT: You are supposed to press a special key to boot to Winki instead of Windows. Winki was made to boot in seconds, but as a trade-off, it can only do basic internet browsing.

Je kunt met Winki dus alleen maar internetten.. niets downloaden ofzo.
Bron: https://answers.yahoo.com/question/index?qid=20110728175258AAQ9t0Z

Laatst bewerkt:
Welk type MSI mobo is het en kun je dat niet uitschakelen in de bios?

W7 heeft op zich geen drivers nodig bij de install en kan op een gpt schijf worden gezet indien een uefi bios en een gpt schijf indien een 64bits versie.
Anders secure boot uitzetten.

Probleem hier is dat de Windows cd bovengenoemde foutcode geeft zodra hij bij stap 2 is ( bestanden uitpakken)

Het is een g41m p33 combo

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb in de bios als eerste plus tweede opstartoptie cd/dvd geselecteerd staan maar blijft vastlopen bij uitpakken van de bestanden met bovengenoemde foutcode .

Lol, dacht dat het een recent moederbord was.

Die code duidt op dat de DVD niet goed is, brand een nieuwe en probeer het daarmee.

Winki : MSI eigen draai aan software: You are supposed to press a special key to boot to Winki instead of Windows. Winki was made to boot in seconds, but as a trade-off, it can only do basic internet browsing.

Je kunt met Winki dus alleen maar internetten.. niets downloaden ofzo.

Bron: https://answers.yahoo.com/question/i...8175258AAQ9t0Z

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan