Windows word gestart blijft 10 min. lang staan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Funboy

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2008
Berichten
82
Hallo. Ik heb sinds een tijdje het probleem dat als ik mijn PC opstart ik het bericht 'Windows word gestart...' krijg. Eerst startte hij in een keer op maar een paar weken geleden kreeg ik opeens het schermpje dat je op Eigenaar moet klikken. Maar nu krijg ik 'Windows word gestart...' en dat blijft 10 minuten lang totdat schermbeveiliging aan gaat en je met de muis moet bewegen. Dat pas kan ik op Eigenaar klikken en beginnen. Wat moet ik doen?:confused:
 
Windows 3.11 ?
 
Waarom heb je deze vraag niet in de subsectie van je besturingssysteem onder Besturingssystemen gepost?
Je vraag is niet te beantwoorden als je niet (eens) vermeld welk besturingssysteem je gebruikt...

Om het te fixen: Klik even onder je eigen vraag op "Meld misbruik in dit bericht", vermeld daar je besturingssysteem en vraag de moderatoren je vraag te verplaatsen naar de juiste subsectie van Besturingssystemen die hoort bij jouw besturingssysteem.

Tijs.
 
Waarom heb je deze vraag niet in de subsectie van je besturingssysteem onder Besturingssystemen gepost?
Je vraag is niet te beantwoorden als je niet (eens) vermeld welk besturingssysteem je gebruikt...

Om het te fixen: Klik even onder je eigen vraag op "Meld misbruik in dit bericht", vermeld daar je besturingssysteem en vraag de moderatoren je vraag te verplaatsen naar de juiste subsectie van Besturingssystemen die hoort bij jouw besturingssysteem.

Tijs.

Ik weet het, domme vraag, maar ik ben een beginner. Hoe kom ik erachter wat mijn besturingssysteem is?:D
 
[...]Hoe kom ik erachter wat mijn besturingssysteem is?:D

1. In Windows: [Windows-toets]r toetscombinatie -> winver
2. Kijk of je een sticker tegenkomt op je pckast waar dat op staat.
3. Kijk op de aankoopbon
4. Zoek de pc op op Internet, en kijk welk besturingssysteem er standaard op wordt bijgeleverd.

Tijs.
 
1. In Windows: [Windows-toets]r toetscombinatie -> winver
2. Kijk of je een sticker tegenkomt op je pckast waar dat op staat.
3. Kijk op de aankoopbon
4. Zoek de pc op op Internet, en kijk welk besturingssysteem er standaard op wordt bijgeleverd.

Tijs.

Ik heb Windows XP home edition bedoel je dat?
Geef eens een voorbeeld hoe een besturingssysteem kan heten want ik zie van alles op de sticker.
 
Als je inderdaad Windows XP (Home) hebt, dan kun je dat (ook) m.b.v. Start -> Uitvoeren -> winver achterhalen.
[Windows-toets]r toetscombinatie is namelijk hetzelfde als het openen van het Start -> Uitvoeren vakje

Je hoeft overigens niet meer te vragen om verplaatsing van je vraag, want je vraag is na je melding over Windows XP Home al overgezet naar de Besturingssystemen -> Windows XP sectie van het forum.

Nu maar hopen dat iemand je kan helpen met je probleem, die je genoemd hebt in je eerste posting.

Tijs.
 
harde schijf gecontrolleerd?

open mijn computer, klick met rechter muis knop op je harde schijf, zodat je de eigenschappen kan zien.

Dan kan je op een tab de harde schijf laten controleren (beide opties aanvinken). Dan wordt een schijfcontrole geplant bij het volgende opstarten.

Dat duurt dan tot meerdere uren...:)

Succes:thumb:
 
Windows word gestart... blijft 10 min staan

harde schijf gecontrolleerd?

open mijn computer, klick met rechter muis knop op je harde schijf, zodat je de eigenschappen kan zien.

Dan kan je op een tab de harde schijf laten controleren (beide opties aanvinken). Dan wordt een schijfcontrole geplant bij het volgende opstarten.

Dat duurt dan tot meerdere uren...:)

Succes:thumb:

Okee, gedaan, en nu?:)
Ik krijg trouwens of dat schermpje 10 min. of het bericht: Kan u niet aanmelden vanwege een accountsbeperking, terwijl hij mij toch aanmeld als ik op oke klik. Ook als ik het schermpje 10 minuten krijg, krijg ik daarna dat bericht:confused:
 
Laatst bewerkt:
Probeer eens van CCleaner.com het gelijknamige programma te downloaden en kijk wat die nog kan redden. Op de ene of ander manier is windows diep in de problemen, en de kans is groot dat je opnieuw moet installeren.

Je hebt niet toevallig een besmetting op de computer opgelopen?
 
Windows word gestart... blijft 10 min staan

ik had wel last van sshnas.dll, maar dat was erna. ik had nergens last van, het gebeurde opeens. als ik ccleaner geïnstalleerd heb waar moet ik dan precies op klikken want ik had dat een keer geïnstalleerd maar kon het niet vinden.
 
Dus eerst nog een keer je computer scannen of er nog een infectie zit.

Klik bij CCleaner eens op registery ...:thumb:
 
Opgelost, enige oplossing was Windows-cd erin en windows xp opnieuw installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan